Gå til innhold

Dere som jobber i matbutikk..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette varierer veldig fra butikk til butikk, men når pleier dere å få levering av meieriprodukter?

 

Mener å ha hørt at de fleste steder får man slik levering før butikken åpner.

Er hjemme i permisjon, og skal i butikken i morgen og tenker at dersom jeg skal ha en liten sjanse for å få tak i smør til baking må jeg komme nær levering....(dersom de får inn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer kun en dag i uken i 9-10 tiden. Jeg har jobbet på mange butikker, og alle har forskjellige leveringsdager og tider. Noen får på morgenen, andre etter 12. Nå som det er smør-krise, så får vi rett og slett ikke smør, så hos oss hadde det ikke hjulpet å møte til varelevering heller. Men om din butikk skulle være blandt de heldige, så kan du jo ringe ned å spørre når de får neste levering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...