Gå til innhold

Det eneste som er klart er vogna..


02,05 og 12, haaper vi:)

Anbefalte innlegg

Er nå i 32 uke og det eneste som er i hus er vogna.. Ikke har vi funnet navn til frk heller, stor uenighet der som det må stor kvinnelist til for å overvinnes;)) Vet jeg har enda noen uker igjen men liker ikke å utsette til siste liten. Men får heller ikke ut fingern..

Hvordan ligger dere ann da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Godt det ikke bare er meg. Vogn, bilsete og navn. 3-4 klesplagg er alt som er klart. Har ingen fra før heller, så tremger jo ALT! Er i uke 31. Planen er å handle inn i romjulen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 fullgåtte i dag, og her er vi vel så og si i boks.

Eneste er at vogna ikke er hentet enda, men den er kjøpt og betalt.

Har tilogmed begynt å vaske tøyet, sortere og legge på plass i kommoden.

Navn vil vi ikke bestemme før ungen er ute, kan jo være navnet ikke passer i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg i romjulen, så da er det bare å vente litt til ;)

I værste fall så trenger du kun bilsete og litt ulltøy. Babyen kan sove i vogna til alt er klart og resten fås på Kiwi ;)

 

Her ligger vi bra ann iom. vi har en fra før og har ikke gitt bort noe. Må pusse opp baby rommet litt og få et nytt stellebord, ellers alt i boks. Kun kjøpt et nytt plagg. Håper på masse barsel gaver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vel det meste på plass bortsett fra vogn. Har arvet masse klær som er vasket sorter og lagt i komoden. Seng og bilsete er kjøpt og stellebord. Vi ville fordele utgiftene litt..... Er akkurat over i uke 32.....du skal se det ordner seg med resten av det du trenger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 32 og har vel ikke ordnet noe som helst. Har bare konstantert at kommende storebror er ferdig med å sove på dagtid og at vi dermed slipper å kjøpe en vogn til (HURRA!). Ellers kommer jeg nok til å se hva som kommer på salg i januar. Skal bare ha ståbrett til vogna og en ny dunpose så TRENGER jeg jo egentlig ikke noe mer.

 

Ah! Jo! Har kjøpt en brukt Byssanlull hengevugge på finn. Gleder meg til å bruke den! Ja, og en altfor søt liten body i str 50 ;-)

 

Har heller ikke noen navn klar. Mitt eneste alternativ ble plutselig feil her om dagen, så da er i alle fall jeg helt blank! Får se hvem som kommer ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det er flere som er litt "trege";) Tenkte jeg skulle få unna jula, nyttårsfeiring og datterns 10års dag 3 jan, før jeg begynner å handle inn... Håper jeg rekker det da?;)

Kjenner rede innstinktet kommer snikende her..

 

Kos dere videre jenter, snart er vi i mål:)))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...