Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Hvilke aktiviteter utenfor hjemmet gjør dere sammen med skolebarna? Ser at min gutt nå begynner å synst det er kjedelig å være sammen med mamma. Allikevel må jeg nesten dra han med på det meste da jeg er mye alene med han og lillebroren (som også har sine behov). Kino er ok, men fjellturer er visstnok gørr. Handleturer og besøke venner/besteforeldre nekter han. Men jeg orker ikke bare sitte inne i helgene....noe må man da kunne finne på. Om sommeren er det null problem for da "bor" vi på stranden, men vinterstid uten snø er verre. Han liker å sparke fotball - og det gjør vi mye. Men kanskje vi kan finne en ny hobby å ha sammen. Tips?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 På denne tiden blir bassenget flittig besøkt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Hvis sønnen din elsker å spille fotball, kan du melde han inn i et fotball lag. Har selv en gutt som trener fotball 1 gang i uken, og han koser seg stort. Får spille fotball med sine skolekompiser og dessuten har han også fått nye venner som kommer fra en annen skole som spiller på samme lag. Anbefaler deg å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er enig med at svømming er et alternativ:) Hva med ulike museeumer, sånn som teknisk museem. Dette er jo et gøy alternativ for barn:) Sykkelturer/skiturer? Vi begynte å klatre sammen hele familien, det er stor stas. Den minste våres er 4 år og den største 6:) Eller hva med tennis? Bowling er jo gøy å gjøre sammen. Skøyter. Vi var på det i en hall nå i helgen, kjempegøy for liten og stor. Ja dette var vel det jeg kom på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå