Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har altså ikke peiling, men kom over denne; http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/kaffe/ESAM2600/delonghi-magnifica-espressomaskin
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Så ikke dum ut:) Men hadde få kundevurderinger enda. Sjekk på kundevurderinger lenger ned på siden, så får du et innblikk;) Jeg svarte deg i den andre tråden, og har hatt kaffemaskin i 4 år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Jeg tenkte faktisk å kjøpe denne til mine foreldre nå til jul;) Men jeg gikk for den "samme gamle" som hele slekta bruker, siden den er superenkel å bruke. Jeg synes det var så mange knapper haha! 14:54
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Ja, leste den ene anmeldelsen. Skulle gjerne sett at det var flere
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 14:56; hvilken endte du opp med da?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Malongo sin er hvertfall veldig bra. Jeg får tilsendt kapsler annenhver månede
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Takk for tips, men vi er på utkikk etter en som kverner bønner fremfor en som bruker kapsler hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå