Gå til innhold

Dere andre småbarnsmammaer/studenter, hva studerer dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er barna deres? Ble bare så nyskjerrig da jeg leste den drittlei-student-tråden her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerer til helsefagarbeider, men skal søke meg inn på sykepleien neste år, tror jeg.

 

20mnd.

Skrevet

Tar bachelor i barnevern. Har en datter på 1 og 1/2 år.

 

Enn du?

Skrevet

Studerer sykepleie, andre året :) Har ett barn på 6 år.

Skrevet

Studerer vernepleie, og har en sønn på 6 uker. Har vært på skolen de siste 2 ukene, har en uke til med eksamen, så er det 1 år permisjon, før jeg tar ferdig studiene :)

Skrevet

Jeg studerer bare deltid (30sp), men tar en videreutdanning som heter epilepsi og rehabilitering. Har tre barn på 8mnd, snart 3 år og snart 6år :) ....

Skrevet

Studerer ernæringsfysiologi, har to barn på 2 og 4 år.

Skrevet

Studerer sykepleie..

En gutt på 3,5 år og en på 6mnd. (Så nå er jeg i permisjon ifra studiene, begynner i praksis i april)

Skrevet

utdannet helsesekretær og helsefagarbeider. driver nå med videreutdanning innenfor kreftomsorg.

 

barn på 16 mnd

Skrevet

Går siste året på førskolelærerstudiet :) Har en datter på 5 år :)

Skrevet

Studerer byggingeniør.

 

Har ei på 3 år, og en til på vei.

Skrevet

Jeg studerte ved siden av jobb på deltid, prosjektledelse. Begynte før barnet ble født og fullførte etterpå (hadde pause i permisjonen og besteforeldre som barnevavkt for å ta eksamen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...