Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article716080.ece
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Og hva med oss som har to barn, men bare en aggresiv? Vil påstå at jeg behandler/oppdrar dem helt likt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Fins også studier som viser at medfødt temperament påvirker samspillet, og dermed utviklingen av blant annet aggresjon. Såkalt "vanskelige" babyer blir møtt på en annen måte av de voksne enn "lette" babyer. Men foreldrestilen er nok veldig, veldig viktig. Tough love, tydelige grenser og ubetinget kjærlighet, det må være gulloppskrifta, eh? Problemet er at de fleste av oss foreldre sliter med at vi ENTEN er for strenge ELLER for ettergivende. Alternativt er pappaen streng og mammaen ettergivende... passe forvirrende for de søte små....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå