Gå til innhold

Nordstrand


Marianne/Thomas

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har termin 10 mai og skal på UL i morgen.

Er noen flere her fra Nordstrand som skal ha barn i mai?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Marianne,

 

jeg bor på Nordstrand og vil gjerne ha en terminvenninne:) Jeg skal på UL på tirsdag, og foreløpig termin er 14.mai.

Jeg er 33 år, og dette er vårt første barn. Hva med dere?

Hilsen Marita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 2. mai. Dette er mitt tredje barn. Jeg har fra før en gutt og en jente som rekker å bli 3 år og 5 1/2 år før babyen melder sin ankomst til familien. Jeg bor på Munkerud på Nordstrand. Blir vi en gjeng? ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marita :)

Ja så koselig. Jeg vil også ha en terminvenninne/venninner. Vi var på UL på fredagen og vi får en jente :) Ble så rørt jeg at jeg gråt en skvett. Var helt fantastisk å se henne i magen. Vi har nå fått termin 9 mai og vi gleder oss samtidig som vi er veldig spente. Dette er vårt første barn også. Jeg er forresten 34 år. Blir 35 nå 29. desember.

 

Lykke til på UL i dag. Det blir kjempe spennende!

 

Jeg bor forresten i Støttumveien.

Hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Så gøy med den tredje babyen :)

Hadde vært kjempe moro med en gjeng som kunne møttes da vi alle bor like ved hverandre på Nordstrand og har termin nesten samtidig. Vi får forresten en litta jenta. Var på UL på fredag. Dette blir moro!

Terminen er satt til 9. mai.

Jeg bor forresten i Støttumveien.

Hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg bor i Støttumveien. Hadde vært kjempe moro om vi kunne blitt en gjeng på Nordstrand :)

Hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marianne,

gratulerer med jenta i magen. Vi får også jente, og gleder meg veldig over det! Selv om det er hektiske dager før jul, så tror jeg at jeg får til et lite treff på Smakfullt om noen av dere får det til før jul.

Veldig glad for at det er flere av oss her:)

Hilsen Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Marita. Her inne har det vært litt oppdateringer og nye ting siden sist. Har ikke sett meldingen din før nå. Reiser bort i morgen og det blir litt hektisk å møtes i jula, men hva med januar på Smakfullt? Hadde vært kjempe koselig å møtt noen som også har termin nesten samtidig og blitt en gjeng. Så gøy at dere også får en jente:) Det har blitt litt rosa innkjøp i det siste:) Fortsatt god jul. Marianne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marianne,

Fortsatt god jul! Her har det blitt litt rosa under juletreet i år-skikkelig stas, altså!

Ja,gjerne et januartreff på Smakfullt. Jeg er på reise de to første ukene, mer eller mindre,men deretter er jeg veldig klar.

Siden har blitt ny,ja-slet skikkelig med å finne igjen terminklubben. Vi kan opprette et treff for alle på nordstrand og satse på at det er flere av oss. Når passer det for deg?

Nå skal jeg strikke på babyteppet til lisja:)

Ha en fin kveld.

Hilsen Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marita,

Godt nytt år :)

Bare å ta det når du har tid i januar. Jeg har ikke så mye planer i ukedagene i januar ihvertfall og vi kan jo treffes når du er tilbake fra reise.

Ja, vi kan jo lage en treffside her inne med jenter som har termin i mai og som bor på Nordstrand. Det hadde vært kjempe gøy. Ser virkelig frem til å ha å trillevenninner her på Nordstrand. Jeg og mannen min, Thomas - flyttet til Nordstrand for 4 år siden og kan ikke si at jeg kjenner så veldig mange her enda. Ihvertfall ikke noen som skal ha barn samtidig som oss. Så det hadde vært veldig hyggelig.

Så fint navn dere har på jenta deres. Vår jente skal hete Karoline.

Merker at det er litt hardt å starte på jobb igjen etter ferie fra 22. des.

Ha en fin uke :)

Hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...