Gå til innhold

Hvordan få tilbake sexlysten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg og mannen min på det punktet at vi virderer og bare kutte ut sex fullstendig.

det er min lyst vi sliter med. Har et dårlig forhold til eget underliv etter fødsel. Føler alt er helt annerledes der nede og sliter en del med vondt under sex. Revna litt så har jo et arr innveldig som ikek er særlig tøyelig. Men alt var visst ok på 6-ukers kontroll.

Sliter med å bli våt nok, og ligger bare og gruer meg til selve sexen... for det gjør vondt hver gang. Vi har sex maks en gang i mnd og dette er meget frustrerende for min mann. Og det skjønner jeg. Jeg er der at jeg tror jeg kunne levd livet uten (mistet interessen for sex rett og slett), men for hans del vil jeg jo veldig gjerne klare dette. Iallefall minst en gang i uken.

Men hvordan gå fram for å finne tilbake til lysten?

Har bare lyst til å sove i stedet... Og det er umulig å ta en kjapp en, det gjør iallefall vondt. :(

TIPS?? Før mannen min går fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første prate om det slik at han forstår deg og at han ikke tror at det er noe galt med ham. Tror at de fleste menn har stor forståelse for at ting kan bli forandret etter fødsel.. Ha andre former for sex, altså ikke samleie! Kose og ha masse nærhet. Hadde også en sperre ift sex etter fødsel siden jeg revnet og det gjorde vondt i lang tid. Men tror også det meste satt i hodet mitt. Når jeg skjønte at jeg var "god nok", selv med "herpet" underliv gikk alt mye bedre. Men jeg er fortsatt helt avhengig av glidekrem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...