Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Nå er ribben i frysen, gavene kjøpt og pakket inn, julekortene skrevet og sendt, vinduene og huset vasket, kakene bakt og spist. Det knitrer på peisen og teen ryker fra koppen. Nå kan julen bare komme!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Å så deilig! Her har gavene vært i hus lenge, skriver ikke julekort, holder på med husvask og broderer strømper og kalender. Permisjon i førjulstiden er toppers!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Flinkis:-) Jeg er for første gang ferdig med julegavene før lillejuleaften. Hurra! Julekortene er skrevet og frimerker er satt på. Har igjen litt rydding og vaskin og sånt, men siden vi reiser til mamma så blir det ikke mer enn vanlig helgevask og litt pynting. Bare eksamen igjen og så er det J U L !!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Deilig da:-) Har en gave igjen. Huset er nesten klart, og skal bake litt gjærbakst. Ribbe, pinnekjøtt og diverse er også i hus kommet.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Å herreminguuuuud, jeg er nesten fristet til å melde dette innlegget til moderator, for nå ble jeg så innigranskauen misunneliiiiig! Heldige, heldige, flinke deg! Skal pelle meg ut og gjøre meg ferdig jeg også!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Oi i alledager! Så utrolig deilig da! Har ikke handlet en eneste julegave enda, jeg..... :s God Jul )
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har virkelig ikke gjort en eneste liten drit til jul. Jeg har bare jobbet, studert og tatt meg av tre unger og julen den er det fortsatt en stund igjen til håper jeg. Skal kanskje begynne litt i morgen. Mulig jeg må droppe julekortene i år, men ellers skal vi nok komme i mål i år også.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Heldiggris, med untak av det at kakene alt er spist opp. Håper jeg kommer til å være der i løpet av neste uke en gang. I helgen har jeg i hvertfall satt av tid til å bake de siste 7 slagene. Sølv, kobber og messing er pusset, de fleste skapene er ryddet og finstua er klargjort og stengt av. Jeg tror jeg har kontroll, men på et eller annet tidspunkt blir jeg nok tatt av stresset ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 HI her.. er i permisjon med en rolig liten frøken som sover eller gurgler dagen lang, de to store er i barnehagen deler av dagen, og dermed har jeg hatt god tid til å kose meg med juleforberedelsene... Blir verre neste år, når alle er i jobb igjen. Da kommer jeg til å frese over et sånt innlegg, tenker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Her er gaver og barnas strømpeinnhold ferdig. Men jeg mangler å kjøpe juletre og det siste av julemat og julegodt. Pepperkaker skal barna bake med tante neste fredag når de skal på overnatting Jeg tar ikke noe storvask før jul jeg da. Vinduene ble vasket smatidig som jeg hang opp julegardiner og pynta til advent. Og vanlig vask må vel tas et par ganger før. Men jeg må si at det er uber deilig å vite at allt av pakker er i boks, i fjor ble siste kjøpt og pakket lille julaften etter at barna var i seng. Det var litt småstressendes. Men jeg kjenner meg selv så det blir sikkert en eller to turer til byen hvor noe mer småting blir kjøpt til unga hehe. I år er jeg helt alene med barna så jeg konsentrer meg mer om at vi skal kose oss en at ting skal være perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå