Gå til innhold

Haloooooooo!!!!!!!!


Blessing

Anbefalte innlegg

NEI.....nå må vi få litt mere action her inne Mai jenter!!! Hvordan er formen? Har dere kjøpt inn noe babyting/klær/utstyr enda??? Her har vi alt vi trenger fra første, hvis ikke det kommer en gutt da ;) Da må vi ut på shopping, kan ikke kle prinsen i rosa! Vi skal ikke på UL før 4 januar. Fikk litt sein time pga legen hadde glemt å bestille hehe. Hva går ellers dagene til da? Vi må jo skravle litt ;)

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke akkurat si det at jeg har shoppet så veldig ennå... Her trenger vi alt! Jeg har kjøpt en Quinny zapp xtra som jeg tenker at vil være fin til ferien, tar liten plass i bilen (vi har liten bil). Jeg har kjøpt to dyner til babyen.

Resten tenkte jeg å ta utpå nyåret. Handle en del på januarsalget :) Og da trenger jeg alt, vogn, seng, stellebord, bilsete, masse klær. Blir artig!

 

Formen er bra, jobber 100% ennå og er veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!:):)

Jeg har termin 6/5 og er 19 uker idag og vi får ei lita jente!!<3 Her har vi ikke kjøpt inn noe enda. Syns ikke det er noe vits å stresse med det:) har god tid enda!! Vi trenger alt og fått vite at vi får noen av de store tingene av foreldrene våres:):) kjempe snilt!!! Fått noen gaver alt av babysyke venninner:D såå kos!!!:) Jeg har gått ned 4 kg, er 1,73 høy og veide 65 når jeg ble gravid. Har vært mye dårlig så er derfor, men får i meg det viktigste så lille baby har det bra:) er fortsatt en del dårlig men er mye bedre enn hva jeg var!!:) er ute i svangeskapsperm da jeg har et risikoyrke. Så det har vært veldig bra med tanke på at jeg var sengeliggende i en månedstid.

Magen lar vente på seg, noe som er bra syns jeg;) men har jo fått litt!!:) var på UL i forrige uke og der lå lille å sprellet og koste seg!!:) dette blir så spennende!!:D vi gleder oss stort!! Kjenner liv stort sett hver dag!!:) små dult/dunk;) så plutselig blir magen hard under navlen:D hva med dere?? Har litt luftsmerter om natten er det flere med meg?

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått ny termin 8. Mai etter vi var på ultralyd på mandag :-) lille bolle viser seg og være en aktiv liten gutt :-) vi har det meste fra før. Men må ha litt nye klær blant annet, da vi har ei jente fra før :-) her stresses det ikke, da vi mistet i uke 21 forrige gang. Kan aldri vite :-S jeg er sykmeldt 50% da jeg har et risikosvangerskap og bekkenløsning, men har søkt om svangerskapspenger. Aner ikke om jeg får det eller ikke, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Grunnen til lite aktivitet er at det er lukket mai-gruppe inne på facebook. Så jeg tror at det er litt av grunnen...for der skriver vi ganske mye.

 

Jeg er i fin form. Venter nr. 2, 18 mai & er idag 17+1.

Vi har ei jente fra før & jeg føler på meg at vi får ei lita skjønn prinsesse igjen denne gangen. Vi skal på ul 20 des. -Tidenes julegave! (om alt er bra da...) Vi har lyst å vite kjønn denne gangen i motsetning til forrige gang. Blir spennende!!!

 

Jenta vår er 4 år neste mnd, så vi har tatt vare på alt vi hadde til henne. Om det kommer en liten prins, så må vi "bare" kjøpe klær. Voksipose, vogner, senger & div er unisex farger.

 

Kjenner ikke liv ennå jeg...Så gleder meg veldig å kjenne de små bevegelsene.

 

Kos & klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei skal også på ul 4 januar.Gleder oss veldig:) Vi skal vite kjønnet.Dette er vårt femte barn så har mye utstyr men noe nytt trenger man.Dagene mine går til juleforberedelser (baking og shopping).Vaske slipper jeg ,det tar dattera mi seg av.Er veldig heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker opp navnet på hun som fikset dette;

 

Jeanette Sjokomelk Elverhøy

 

Så skriver du en melding til henne; Maiklubben.

Så legger hun deg til.

Ettersom dette er en lukket gruppe, kan den ikke spores opp.

 

Velkommen om dere vil! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...