Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 og i mot at homofile skal få gifte seg og få barn. Sånn i tilfelle dere lurer!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 troll troll troll troll troll troll troll
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er imot Friskies! Sånn i tilfelle du lurte på det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Hehe nei er faktisk ikke noe troll her. Må man være det for å mine meninger? Jeg tør hvertfall å si det høyt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Hvorfor er du i mot at homofile skal få gifte seg og få barn?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Tør å si d høyt?? det var dagens... Du får signere med nick da... det er vel det nærmeste man kommer "høyt" her inne... men d tør du vel ikke tenker jeg... troll!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er helt enig med deg HI. Men jeg er selvsagt ikke "for" omskjæring av jenter,som er direkte lemlesting. Men at gutter blir omskåret plager meg ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Nei, det er klart det ikke plager DEG, så da er jo alt greit...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Vist ho skriver NICKET kommer ho til og bli uthenkt som SUG LUT. SUG LUT har fått mangen overskrifter her. Som og henge ut NICK.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Nei, men det er mange andre ting som er verre enn at en gutt blir omskåret. Jeg er for omskjæring. Jeg syns det er verre med: barn som blir slått; barn som blir født uten at noen vil ta vare på de; barn som blir vanskjøtt, jenter som blir lemlestet osv enn en kirurgisk inngrep som kan spare en gutt for mange smerter når han blir eldre, samt at det er svært mye mer hygienisk.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er for abort. Jeg er for likestilling Jeg er for at enhver mennesker har rett til å bestemme over eget liv, uten at andre skal bestemme om de skal ta abort eller ikke. Jeg er for pappa permisjon Jeg er for morsmelk erstatning, hvis mor ikke kan amme.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #13 Skrevet 8. desember 2011 At det er mange ting som er verre enn omskjæring er et svært dårlig argument. Og det gjør ikke omskjæring mindre verre at andre ting er verre! Jeg kan ikke fatte og begripe at folk ønsker at legene skal begynne å skjære i deres nyfødte guttebarn - og ja, de kjenner smerten. Omskjæring er svært omdiskutert fra faglig hold, mange leger har reservert seg mot dette ingrepet med den begrunnelse at det er et totalt unødvendig inngrep som medfører smerte hos nyfødte. Alle operative inngrep innebærer risiko for komplikasjoner og for meg er det uforståelig at foreldre kan utsette barna sine for en helt unødvendig operasjon. Hygieneargumentet sammen med "mindre risiko for Hiv" er svært lite gjennomtenkte argumenter. Det er ikke slik at alle som ikke er omskåret er uhygeniske og motsatt, "mindre risiko for Hiv" er debattert så grundig i denne tråden at jeg skal la være å si noe om det. La barna deres ta valget selv når de blir voksne!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 Beklager, "mindre risiko for Hiv" er grundig debattert i en annen tråd her inne. 12:56
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 Dersom voksne mennesker finner ut at de har lyst til å fortsette livet sitt uten forhud, kjønnslepper, klitoris, lillefinger, øreflipper, venstrebein eller hva pokker det måtte være så har jeg ingenting i mot det jeg heller. At noen derimot skal bestemme over andre sin kropp det er jeg voldsomt i mot. Jeg er så i mot det at jeg har problemer med å respektere dem som synes det er greit. Jeg er for at alle skal få bestemme over sin egen kropp, det gjelder også barn! Jeg er for at barn skal få vokse opp med mulighet til å ha kontakt med og kjenne sitt opphav, og selv om det av ulike årsaker ikke alltid går så skal ikke det brukes som argumentasjon for at ingen skal kjenne sitt opphav. Jeg er dermet imot sæd og eggdonasjon uansett hva slags legning de voksne måtte ha.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #16 Skrevet 8. desember 2011 Jeg blir nysgjerrig jeg da. på hvilke argumenter du bruker som kan rettferdiggjøre lemlesting av små barn på en slik måte at du faktisk er for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå