Gå til innhold

Frokostquiz.. Heeeerrrreguuuud!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver på kjøkkenet og baker og tv2 ble bare stående på her etter God Morgen Norge..

Er det mulig sier jeg bare????

Og han programledertypen...? Say no more.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... heisann folkens!!!!! vi skal frem til en drikk her... og bokstavene er LØ! Bare fortsett å ring, vi har ikke fått det rette ordet enda...

Skrevet

hahaha, er det virkelig mulig???? Ikke fått det rette svaret enda? :P Hvor dum går det egentlig an å være?

Skrevet

Ja jeg veit svaret det er LØ.

Skrevet

Erru dum?!? Svaret er jo Cola.

Skrevet

Fan og trudde det var jeg som vant :o(

Skrevet

At disse skrikende, masende, idiotiske, heseblesende, dustete, skrekkelige skjermtrynene i Frokost quiz ikke blir lei av seg selv, skjønner jeg ikke. Skjønner heller ikke at kanalen vil være kjent med et så himla forjævlig program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...