Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg driver på kjøkkenet og baker og tv2 ble bare stående på her etter God Morgen Norge.. Er det mulig sier jeg bare???? Og han programledertypen...? Say no more.....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 ... heisann folkens!!!!! vi skal frem til en drikk her... og bokstavene er LØ! Bare fortsett å ring, vi har ikke fått det rette ordet enda...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 hahaha, er det virkelig mulig???? Ikke fått det rette svaret enda? Hvor dum går det egentlig an å være?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Fan og trudde det var jeg som vant (
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 At disse skrikende, masende, idiotiske, heseblesende, dustete, skrekkelige skjermtrynene i Frokost quiz ikke blir lei av seg selv, skjønner jeg ikke. Skjønner heller ikke at kanalen vil være kjent med et så himla forjævlig program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå