Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Har en søster som spurte meg hva jeg ønsker meg til jul. Sa da at jeg ønsker meg en tursekk. Da fikk jeg til svar: Hva skal du med tursekk? Ble litt paff og svarte ingen ting. Dette er en søster som er 5 år eldre enn meg. Dvs. 40 år
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Ingen av dere er dumme, men jeg syns du er litt frekk som ikke svarer når søsteren din spør deg om noe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Litt rart spørsmål fra deg synes jeg. Hvorfor spør du oss om det? Det var jo litt rart at hun spurte hva du skal med tursekk, men det kan jo være fordi du ikke bruker å gå på tur?? (Det vet ikke vi noe om) Og så var det litt rart at du ikke svarte... Ingen av dere er dumme av den grunn, men hørtes ut som en merkelig samtale
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Jeg og barna er mye ute på tur. Den gamle sekken ble ødelagt og det viste hun. Det er derfor jeg ønsker meg en ny tursekk slik at barna og jeg kan drar på lengre turer og ikke "rundt hjørne", men ute i skogen ol. Dette viste hun, så det var derfor jeg ble litt overrasket hvorfor hun spurte hva jeg skal med tursekk. Jeg kan jo bruke vanlig sekk som jeg kjøpte billig på Nille (den er snart ødelagt), men siden hun spurte så sa jeg det. Men jeg er jo dum som ikke svarte henne tilbake. Trodde ikke at alle trengte å ha alt inn i en teskje.... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Hvis dette er noe du kverner på så er du litt hårsår, synes jeg. Du kunne jo bare svart "Jeg skal ta den med på tur, vel." Selv om søsteren din hadde sagt det på en frekk måte er det ikke noe du burde bruke tid på.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Dette har ingenting med inteligens å gjøre, men nærtakenhet og evt vilje til provosering fra din søsters side. Det er vel bare til å spørre henne? Om hun hadde baktakler med spørsmålet,prøvde å være frekk og evt hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 kjære vene... HI; det er ikke rart det er krig i verden hvis dette er noe å reagere på-----
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Synes du er fryktelig hårsår som reagerer på spørsmålet, kunne du ikke svart da? Synes også du er litt frekk som ønsker deg en så dyr gave fra søsteren din, en tursekk koster veldig mange penger. Men dere har kanskje tradisjon for å kjøpe såpass dyre gaver til hverandre?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Ok, så er jeg sur og nærtagende. Men jeg pleier ikke å spørre hva folk skal med ting når jeg spør hva de ønsker seg. Ang. tursekk så tenkte jeg bare at hun kunne bare kjøpe på Clas Ohlsen eller noe sånt. Der kan man få en sekk til ca. 150 - 200. Hilsen HI igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 på det spørsmålet kunne du bare svart; hva tror du? hun spurte nok for å finne ut hvilken type sekk du trenger. igjen; ikke rart det er krig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Fornuftig spørsmål av søsteren din. Det finnes mange typer tursekker, fra 20L til 80L, med ulike bæreløsninger ol. Hva slaks type sekk du vil få glede av kommer helt ann på hva du skal bruke den til. En sekk som er god å bære 5 kg i til stranda kan være håpløs å sykkle til jobben med en PC i. Skal du bruke sekken på lengre treningsturer vil det kansje være lurt at den er klargjort for drikkesystem og skal du ha med deg sitteunderlag, fiskestang ol trenger du ekstra stroppfester. Ved ikke å svare risikerer du jo bare å få en sekk som er helt ubruklig til ditt formål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå