Gå til innhold

Hva slags sko bør jeg kjøpe til vesla??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk sine første skritt ved 9 mnd. men går fortsatt ikke helt stødig. Slipper seg mer og mer, og går mellom ting.

Men, hva slags sko bør jeg kjøpe? Hun vil nok gå stødig før nyttår. Kommer nok til å sitte mye i vognen i vinter. De bør ikke vere for tunge.

Og HVOR finner man så små sko? Tror hun må ha rundt 18-19. Vert innom 3 skobutikker i dag, og ingen har så små sko...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slitt med å finne små nok sko selv, men superfitt er et godt merke til de aller minste:) Vet også at ecco har små sko, men de liker ikker jeg.

Skrevet

Ok. Synes det er litt dårlig at skobutikker fører så små sko. Må da vere flere enn vi som har barn med små fot?

Skrevet

Enig med deg i at det er dårlig! Min første hadde str16-17 ved ett års alder, ikke lett å finne sko!

Kommer litt an på hvori landet du befinner deg, men jeg klarte å finne sko på Grensen skotøymagasin i Oslo og hos Engler i 2.etg på Magasin Blå i Stavanger.

Lykke til med sko-jakten;)

Skrevet

Det er vanskelig å finne sko i små størrelser. Vårt barn hadde godt under størrelse 17 da hun begynte å gå (det var det laveste på skalaen på måleren i butikken). Vi hadde arvet et par sko som ingen hadde gått med (bare sittet med) som var en del større. Det gikk faktisk greit når vi puttet en ekstra sokk i og strammet godt rundt anklen. Det er jo ikke så mye de går ute når de er så små.

Skrevet

I den ene butikken begynte de minste skoene de hadde på 22. Det er jo det søsteren på 3 år bruker.

Får sjekke på den siste butikken her i morgen. Er jo ikke slik kjempe hast enda heldigvis:-)

Skrevet

De var søte! Skulle vel helst prøvd de først kanskje. Får sjekke litt rundt først.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ja, sant nok:) Men om du ikke skulle finne noen passende sko så er det fri frakt og fri retur på Brandos.

Lykke til med skojakten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...