Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er så tørr at de sprekker og det er skikkelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Usynlig hanske krem (fåes kjøpt på apoteket), viss du er mye i vann er den god til å forebygge. Ellers en skikkelig feit krem (evt. kuldekrem) når man legger seg
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Har slitt med det samme selv i en uke nå, men det begynner å hjelpe.. Det jeg har gjort er: -smøre hendene hele tiden med en god krem. Har smurt litt med natusan cream repair.. (Er for babyer) og en lDB fra butikken. - Brukt babyolje nå og da. -Kuldekrem når jeg har vært utendørs. -Drukket masse vann. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Jeg bruker en god krem fra Aderma. Husker ikke hva mer den heter, men det finnes flere typer som er gode. Spør på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Vask hendene med såpe og kaffegrut (Brukt kaffe) skrubb skikkelig. Deretter smører du hendene med sitronsaft før du har på godt med fuktighetskrem. Dette gjør hendene myke og bløte.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Kjøp deg a krem smør godt inn i kveld tykt tykt lag og sett på deg slike hvite hanser du kjøper på apoteket og sov med det i natt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Kjøp håndekrem med karbamid, f.eks. Eucerin. Fåes på apotek. Er ikke så feit som mange av de andre som blir anbefalt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Har heldigvis ikke selv, men kjenner en som har. Hun ble anbefalt å ligge med gummihansker med krem i om natten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå