Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Liker det vanlige jeg. Rømme, stekt bacon, ost og mais.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Greske dressing, smør eller rømme, mais og litt ost
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Kryddersmør, creme fraiche, ost, mais, stekt bacon
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Hvitløksmør,rømme ,pepper... ellers er det det samme hva som er i Skinke,ost,mais,bacon,løk er vel det det går i =)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Hvitløksmør, veldig finhakket løk, ost, bacon og mais... mannen bruker også rømme og dressing, men det blir litt for voldsomt syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Lager skikkelig tykk ostesaus med masse hvitløk i. Lærte det i Latvia, er helt sykt godt. Og mannen i huset blir sur om jeg foreslår å bare ta kryddersmør og rømme til en avveksling.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Bacon, salt, smør, rømme og litt ost!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 åh! Jeg som er så matlei fortiden! TAKK! Dette skal jeg lage i dag Så da er det bare å dra på butikken, heijdåå!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Stekt bacon Mais Hvitløksmør Rømme Stekt sopp Stekt vårløk Ost
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #13 Skrevet 8. desember 2011 Mulig å få oppskrift på ostesausen?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 Revet ost og hvitløksdressing Aller best med baconterninger, skinke, mais og løk Det som også er godt er å hule ut poteten, og så fylle den med godt innhold (som det foreslått over), lagvis med ost imellom, og så sette den i ovnen litt til.Skallet skal være sprøtt og osten smeltet. Mmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 Hmm. Lager vanlig hvitsaus (smør, mel, salt, pepper), bare litt tykkere, og har i en god dæsj finhakka hvitløk, ettpar fedd tenker jeg. Rører så inn en eggeplomme eller to. Dette kan klargjøres på forhånd. Så, like før servering varmer jeg sausen og har i mye (da snakker vi masse!) ost, hovedsaklig jarlsberg, liker den best, men supplerer med litt cheddar, mozarella og parmesan om jeg har. En stor ause over hver potet og nam-nam. Og det kan kombineres med bacon, mais, kryddersmør osv., smaker egentlig bare enda bedre da =)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #16 Skrevet 8. desember 2011 Ekte smør, mais, paprika, agurk, tomat (i terninger) rødløk, salsa, matyoghurt..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 Får lyst på taco av å lese dette jeg, hehe:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #18 Skrevet 8. desember 2011 reker skinke ost hvitløsmør rømme sprøstektbacon mais paprika må ikke ha alt på en gang men dette er noe av det jeg bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå