Gå til innhold

Hvilket tilbehør M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det vanlige jeg. Rømme, stekt bacon, ost og mais.

Skrevet

Greske dressing, smør eller rømme, mais og litt ost :)

Skrevet

Kryddersmør, creme fraiche, ost, mais, stekt bacon :)

Skrevet

Hvitløksmør,rømme ,pepper... ellers er det det samme hva som er i ;) Skinke,ost,mais,bacon,løk er vel det det går i =)

Skrevet

Hvitløksmør, veldig finhakket løk, ost, bacon og mais... mannen bruker også rømme og dressing, men det blir litt for voldsomt syns jeg.

Skrevet

Lager skikkelig tykk ostesaus med masse hvitløk i. Lærte det i Latvia, er helt sykt godt. Og mannen i huset blir sur om jeg foreslår å bare ta kryddersmør og rømme til en avveksling.

Skrevet

Bacon, salt, smør, rømme og litt ost!

Skrevet

åh! Jeg som er så matlei fortiden!

TAKK! Dette skal jeg lage i dag :) Så da er det bare å dra på butikken, heijdåå!

Skrevet

Stekt bacon

Mais

Hvitløksmør

Rømme

Stekt sopp

Stekt vårløk

Ost

Skrevet

Mulig å få oppskrift på ostesausen? :)

Skrevet

Revet ost og hvitløksdressing :) Aller best med baconterninger, skinke, mais og løk :)

Det som også er godt er å hule ut poteten, og så fylle den med godt innhold (som det foreslått over), lagvis med ost imellom, og så sette den i ovnen litt til.Skallet skal være sprøtt og osten smeltet. Mmmmmmm :)

Skrevet

Hmm. Lager vanlig hvitsaus (smør, mel, salt, pepper), bare litt tykkere, og har i en god dæsj finhakka hvitløk, ettpar fedd tenker jeg. Rører så inn en eggeplomme eller to. Dette kan klargjøres på forhånd. Så, like før servering varmer jeg sausen og har i mye (da snakker vi masse!) ost, hovedsaklig jarlsberg, liker den best, men supplerer med litt cheddar, mozarella og parmesan om jeg har. En stor ause over hver potet og nam-nam. Og det kan kombineres med bacon, mais, kryddersmør osv., smaker egentlig bare enda bedre da =)

Skrevet

Ekte smør, mais, paprika, agurk, tomat (i terninger) rødløk, salsa, matyoghurt..

Skrevet

Får lyst på taco av å lese dette jeg, hehe:)

Skrevet

reker

skinke

ost

hvitløsmør

rømme

sprøstektbacon

mais

paprika

må ikke ha alt på en gang men dette er noe av det jeg bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...