Gå til innhold

Dere som er kjent på Lillehammer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte dit og Kringsjå/Smestad er egentlig de mest aktuelle stedene, samt Ekromskogen, mye pga skole og barnehager som skal være veldig bra, men også nærheten til sentrum og høyskolen.

Men hvilke skoler sogner man til om man bor i nærheten av maihaugen? Er et hus til salgs langt nede ved den veien som går oppover til Røyslimoen, på høyde med Maihaugen tror jeg.

Er det ålreit der?

Kjenner jeg har mest lyst på Nordre Ål, med mannen skulle absolutt se på dette huset, hehe.

Det som er synd med Nordre er det f..... høyspentledningen som går tvers igjennom masse boligfelt:-(

Mange rekkehus utgår pga den.

Ahhh. Man blir jo så kresen når man skal kjøpe hus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man bor ved Messenliveien (den veien som går mot Vårsetergrenda og Røyslimoen), og på høyde med Maihaugen, så vil jeg tro at det er Hammartun som er nærskole. Eller mulig, mulig det kan være Søre Ål?

Kunne jeg valgt uten særlig hensyn til pris, ville jeg nok valgt å bo i øvre del av byen, fra Bjerkebæk og sørover, på høyde med sykehuset/Maihaugen, men ikke lenger sør enn Skogli. Jeg er ingen rekkehusboer.

Skrevet

Hehe, Bjerkebæk og Skogli sier meg ingenting.

Men huset vi ser på ligger ved messenlivegen på høyde med Maihaugen, fant akkurat ut at skolen er Søre Ål.

Er det en god skole?

Hvordan er nabolagene rundt?

HI

Skrevet

Hei.

Jeg er ikke anonym over, men Søre Ål er kjent for å være en veldig bra skole!

Skrevet

Å, så fint å høre!

HI

Skrevet

Jeg er anonym 18.10, og kan skrive under på at Søre Ål skole er kjent for å være god. Har ikke barn der, men har noen bekjente som jobber der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...