Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Eller er dere litt som Venus og Mars? Og hvor lenge har dere vært sammen?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Hehe nei, absolutt ikke. Vi er forskjellige på mange områder, har forskjellig syn på mange ting og er ikke alltid enig nei. Men vi er ikke på forskjellig planeter heller, vi snakker godt sammen, forstår hverandre og krangler aldri. Vi har vært sammen i 15 år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Nei det er han ikke. Men vi passer godt sammen likevel. Har en annen som helt klart er min tvillingsjel, vi er samme stjernetegn og er egentlig den perfekte match. Men det er bare vennskap.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Vet ikke helt om jeg vil kalle det tvillingsjel, men vi er veldig like mentalt, iallefall, og veldig samkjørte på de fleste plan:-) Godt fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 10.45 igjen Har vært sammen i 11 år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Nei, vi er alt for ulike til det. Men at vi er ment å være sammen, det er jeg heelt sikker på. Han er den jeg (foruten om barna) ikke kan forestille meg livet uten. Min tvillingsjel derimot er min beste venninne. Vi tenker likt om alt og fullfører hverandres setninger
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Nei, det er han ikke, men vi er veldig samkjørte på de viktigste tingene i livet. Der vi er forskjellige utfyller vi hverandre godt, så vi er et bra team. Jeg synes det er urettferdig å forvente at ett enkelt menneske skal kunne dekke alle ens "behov". Når det gjelder tvillingsjel vil jeg heller si at bestevenninna mi er nærmere.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Vi er ikke tvillingsjeler selv om vi er ganske like på mange områder. Han har ei veninne som han er tvillingsjel med, meg og hennes mann har funnet ut at vi får finne på noe sammen når min mann og hun treffes. Bra det er en veldig hyggelig mann det er er koselig å være sammen med. De er nesten som to fjortiser når de møtes, de er faktisk litt søte.... Vi har vært sammen i 6 år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Mannen og jeg er ikke tvillingsjeler på det mentale planet, men på det følelsesmessige. Der er vi svært like. Det går an å være tvillingssjeler på ulike plan : ) På det mentale planet er mannen min realisten - flink i matte, naturfag og alt praktisk - og har generelt en tankegang som spinner ut fra dette. Jeg er humanist, språkmenneske, optimist og drømmer, og ser verden med disse øynene. Men følelsesmessig forstår vi hverandre uten å måtte tolke eller si noe i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Nei det vil jeg ikke si vi er. Men det tiltrekker meg faktisk litt, at vi på mange måter er ulike. Bestevenninnen min er min tvillingsjel. Vi tenker likt, forstår hverandre helt og fullt, og igner faktisk også litt :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 jeg tror ikke på sjeler og tvillingsjeler og sånt tull men vi har alltid hatt en ekstremt god kjemi, er bestevenner, forstår alltid hverandres humor og "leser" nesten tankene til hverandre noen ganger <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå