Gå til innhold

Hvit Iphone - fin eller harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer det til småbarnsmor som kan handle i butikken usminket, med joggebukse, genser og joggesko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha....nå har jeg hørt det også, om en hvit telefon er harry! Ved nærmere ettertanke, kødder du? Hvis ikke, jeg har hvit Iphone, og føler den er helt ok. ;)

Skrevet

Synes den hvite er kjempefin jeg. :) Skulle jeg kjøpt med iphone, hadde det blitt en hvit en :)

Skrevet

Jeg foretrekker den svarte, men kjøp hvit om du liker den best!

Skrevet

Den hvite er fin og feminin :-)

Oj oj -Blir jo helt lyrisk her på morgenkvisten..

Skrevet

Er hvit telefon plutselig harry.

Har elsket min hvite Xperia i 1.5 år nå, men bør jeg kanskje kjøe ny da? For jeg vil jo ikke være harry.

Nei det troe jeg må være det dummeste jeg har hørt på lenge, at en telefon som er hvit er harry.

Skrevet

Jeg har hvit xperia, og hatt en hvit før også. Men dette blir den siste..vel, det sa jeg sist også..

De blir så stygge i lakken så fort syns jeg, så JEG har hatt mest bruk for en svart telefon. Hrmf...jeg blir aldri fisefin dame med mobilen i akkurat en spesiefikk lomme i veska uansett hva jeg prøver, slenger den rundt omkring bestandig:P

Jeg har valgt hvitt for å skille meg fra mannens og ungenes mobiler. Bare gutter=svart.

Men fin i hvit ja;)

Skrevet

Fargen på Iphone er dekket av ripefritt glass. Det er slike designdetaljer jeg liker med iphone.

Skrevet

Jeg syns hvit telefon er dritharry.

Skrevet

Jeg er ganske harry, jeg ville ikke hatt hvit iphone, så kanskje det ikke er så harry da, haha. De fleste jeg kjenner med iphone har uansett hele tlf dekka av sånn silikondeksel, da vises jo ikke fargen uansett. Samma faen, det er jo bare en tlf, drit i fargen!

Skrevet

"Samma faen, det er jo bare en tlf, drit i fargen!"

Iphone er ikke "bare en tlf". Det er mer enn det.

Skrevet

Whatever. Hvis du er redd for hva andre tenker om deg pga fargen på smartphonen din, så har du et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...