Gå til innhold

Noen som har giftet seg i utlandet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har lyst til å gifte oss i utlandet, i europa men helst et sted som er varmt. Vi har tenkt på kroatsia, siden det er varmt og billig. Hadde dere bryllupsplanlegger? og hvor var det dere giftet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i Den norske sjømannskirken i Marbella, Spania. Kjempe flott opplevelse.

(Hadde ingen bryllupsplanlegger, da vi kun dro ned sammen med forlovere og barn. Fikset selv et flott hotell, og dro ut for å spise middag samme kveld. Kjole og annet stæsj hadde vi med fra Norge)

Skrevet

Vi giftet oss på ambassaden i Roma. Det var bare oss to, så det ble ikke mye planlegging. Deilig å slippe alt styret, og få bryllupsreisen i samme slengen. Billig ble det også :)

Skrevet

Vi reiste til Nederland midt i blomstringstiden på våren (jeg elsker blomster) og fikk med oss blomstermarkeder, blomsterparader, blomsterparker osv. En helt spesiell følelse for ikke å snakk om lukt å kjøre gjennom åker etter åker i de vakreste farger, dekket med f.eks svibler :)

Giftet oss på ambasaden i Haag, bodde to uker i Amsterdam.

Reiste ned bare vi to, ambasaden stilte med vitner. Veldig fin vielse, men masse tulipaner, de spanderte vin etterpå. Veldig koselige folk.

Giftet meg i en søt sommerkjole som kostet 600 kr og tok bilder hos en fotograf vi fant i Haag. Gikk ut og spiste en deilig 6-retters middag i Amsterdam på kvelden.

Har aldri angret et øyeblikk, fantastisk fin bryllupsreise og bryllup i ett.

Skrevet

Vi giftet oss i Egypt;) flott bryllup! fikk skreddersydd kjole der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...