Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Hva f... er vitsen å spør på det dumme forumet når ingen gidder å svare deg?vet det sikkert er mye piss der men det hadde jo gjort ting enda mer spennende hvis noen hadde gidda å "sett på meg" Irriterende!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Kanskje de merker holdningen din og ikke synes du fortjener å bli sett på? Jeg har ikke slike evner, så jeg har ikke kunnet gjøre igjen på noen, men jeg har helt andre holdninger enn deg, og kanskje det er derfor jeg har fått svar?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har ikke hatt denne holdningen før etter jeg har spurt og spurt men aldri fått noe svar. Og jeg ser at jeg er ikke den eneste som sitter å venter på en tilbakemelding, synes det er litt dårlig!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Det er en gratis tjeneste, og etter hva jeg har forstått så synes de det er slitsomt å spå. Dersom du vil ha svar, hvorfor går du ikke til noen som tar betalt? -Da får du iallefall svar. Ser ikke helt grunnlage til å klage på noe som er gratis...
Audix78 Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 De har nok "sett" at du synes det er piss så da vil de ikke hjelpe deg. Du vet da vel at seriøse bløffemakere alltid tar betalt! Ikke rart de ikke svarer deg hvis det ikke koster noe ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Hehee, jeg fikk svar faktisk.. Og det syns jeg var jævlig komisk siden jeg tror hele greia er noe stort bullshit. Spurte etter kjønn på ungen jeg har i magen, de svarte gutt. PØH tenktejeg! For jeg har jente i magen jeg! Æ-bæ! Men så var jeg på 3D UL og "jenta" hadde jaggu både pikk og baller! Stakkars krek, hun vil nok bli mobba i garderoben på skola... ;-)
Catteklatt Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Hehe! Jeg må bare le litt! Du blir faktisk irritert for at folk ikke svarer deg på et frivillig og gratis forum? Jeg kan forstå frustrasjoner, når folk er "desperate" etter svar, men å bli sint?? Nei, det forstår jeg ikke! Jeg er ny her, men er overrasket over så mange "sterke" meninger. Jeg "ser" ting selv noen ganger, men det er ikke alle det kommer opp noe på. Og presisjonen min er nok best ansikt til ansikt. Likevel er det morro å prøve og hjelpe andre med svar. Og her er nok stikkordet: MORRO. Ingen plikt. Overfør penger på kontoen min, så lover jeg svar! Hehehe!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Hei hei... jeg er en av de som spår inne på det forumet.. å det jeg kan si er at det har sikkert kommet helt ann på hva du har spørt om.. fleste av oss som spår svarer ikke om det har med f.eks utroskap, døde, SA, litt sånn tragiske, vonde ting. Eller som et annet kvinnfolk spurte om noen kunne se hvilket valg hun kom til å ta snart, om hun kom til å beholde spira eller ikke... sånt ser vi ikke på. Noen ganger også så kan et menneske være vanskelig å spå. Er f.eks du veldig stressa, nervøs, sint, osv osv så kan det være vanskelig å få opp vibber, energi osv om hva du egentlig spør om. vel det var bare det jeg ville si. og husk fødselsdaton til deg selv og f.eks kjæreste, mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå