Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Har noen her prøvd det og kan si om det hjelper? Hva måtte dere betale for det. Vurderer om det er verdt pengene eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 www.froyaklinikken.no -se modningsakupunktur har ikke forsøkt selv
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Fikk både modningsakupunktur og riestimulerende akupunktur av jordmor på helsestasjonen, betalte ingenting for det. Fikk sinnsykt mye kynnere av det, etter første timen lå jeg våken i nesten tre timer om natta med regelmessige maserier/kynnere hvert tiende minutt. Etter andre timen tre dager senere sjekket jordmor meg og jeg var blitt helt moden, hadde 3 cm åpning og var helt klar for å føde. Samme skjedde igjen, fikk masse vonde og regelmessige kynnere etter timen med akupunktur og fødte 1,5 døgn etter andre time med nåler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå