Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Isåfall , hvordan gjør man det ned barnevogn ? Vi er to venniner med barn som vil dra og har bestilt reise, men bare en lugar.. Huff
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Ja, jeg har det. Hva slags lugar har dere? Det blir veldig trangt, for å si det mildt - det er ikke store plassen man har å boltre seg på i de lugarene, med mindre dere har betalt for en oppgradert og bedre lugarversjon, vel å merke. Men det går.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Det står ikke noe om dette på hjemmesiden, bortsett fra at vogner ikke må plasseres i korridorene. Jeg tror nok du må plassere vognen ved heisene om dere ikke får den inn på lugaren.
duracellmamma Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Pokker :/ planen var jo at jeg skulle bruke trilla til sønnen min som er 2 år, men nå som snøen har kommet see jeg på det som litt vanskelig.. Reisepartner har en datter på 2 mnd så litt uaktuelt at hun bruker trille.. Vi har nok den rimeligste lugaren som finnes .. Pokker pokker pokker
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Men er det så fryktelig mye snø i Kiel, da? Dere behøver jo heller ikke å gå i handlegaten, kan jo gå på et av kjøpesentrene. Man har jo ikke akkurat god tid i Kiel heller, så man må jo nesten velge enten eller. To vogner på den lille lugaren høres forferdelig ut, men det går jo kanskje hvis man har lyst til å klatre og hoppe litt. Reiste nylig til Kiel selv, og vi hadde den billigste lugaren, og det var TRANGT, ja.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Kanskje dere kan slå sammen vognene og sette de i dusjen eller noe? Eller bruke den ene køya til vogner? Er vel 4 senger på lugar. Lykke til og god tur!
duracellmamma Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Mener jeg valgte lugar uten køyeseng, behovet er ikke der, mtp at barna er 2år og en på 2 mnd. . . Det løser seg på en eller annen måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå