Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Tror ho ble sikta for barnemishandling. Var noen som linket til en sak her inne, men husker ikke helt. Ho dama er helt sinnsyk... grein når jeg så episoden...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Angrer på at jeg så. Klarte ikke å se hele. Er så fælt å se sånne ting, for en forferdelig mor!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Hun fikk terapi...... hun burde fått hot sauce i alle åpninger daglig resten av livet, i en time, for å å få det skylt vekk av en time i en kald dusj..... øye for øye, tann for tann
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 har ikke sett akkurat den episoden, men har sett det klippet før... Kan ikke forstå at hun likvel gjør noe sånt når gutten gjentatte ganger forteller hva han gjorde galt når hun spør.... og følge det jeg har forstått handler det om et kort? som han trakk 2 av eller feil farge eller noe slikt. Og så store konsekvenser for en filleting i mine øyne... om jeg ikke husker feil sier han unnskyld også før straffen.. Orker ikke se den på nytt da jeg ikke kan fatte noen kan gjøre sånt mot barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Om så han hadde brent ned hele huset hadde ikke denne straffen vært ok.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Ja, noen sier at hun mista ungen, men er i terapi.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 http://abcnews.go.com/US/hot-sauce-mom-jessica-beagley-charged-child-abuse/story?id=12796871#.Tt_2eIJjbeE
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 http://www.huffingtonpost.com/2011/08/23/jessica-beagley-child-abuse_n_934505.html Franklin told the jury it wasn't Beagley's first attempt to get on the "Dr. Phil" show. After seeing a segment in April 2009 titled "Angry Moms," she contacted the show but heard nothing for a year and a half, Franklin said. The show eventually called to find out if Beagley was still angry, she said. Beagley then submitted audition videos in which she yelled at the boy, but producers said they needed to see her actually punishing her son, the prosecutor said. That's when Beagley got the video camera ready, made sure there was enough hot sauce on the shelf in the bathroom and recruited her 10-year-old daughter to shoot the video, Franklin said. Days later, she was headed to Los Angeles to tape the show that first aired on Nov. 17, 2010. Faen til kar dr.phil også, alt for tv, ikke sant?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Jeg grein så sinnsykt når jeg såg det klippet der....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Ja, jeg klarer ikke slutte tenke på den lille gutten, vil hente han, så han kan bo her hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå