Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Eller hva skal dere kjøpe? Jeg har kjøpt to PS3 spill til den nette sum av 1300 kr. Holdt på å gå i bakken! Bortkastet penger i mine øyne, men vet at mannen blir sjeleglad. Men kom ikke på noe annet jeg kunne kjøpe. Mannen har jo alt! Men så at det hadde kommet to nye spill i de seriene han pleier å spille. Har pleid å kjøpe spill, klær, klokke, boxere osv tidligere. Kommer aldri på noe kreativt
*Lykkelig 1984* Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har kjøpt ipad til han:) Gleder meg mer til å se han åpne den enn til å åpne mine egne gaver!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Skal kjøpe en klokke til han om jeg finner en billig en. Har ikke råd til 4000 eller mer for en klokke som kan bli ødelagt på jobben hans. Vet ikke hva jeg mer jeg skal kjøpe. Han ønsker seg jaktklær, men det er jo litt kjedelig. Har kjøpt blue ray spiller, klær, sykkel osv før.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Eg har kjøpt Bear Grylls knife, og har tenkt å kjøpe ullundertøy og ett head sett som han ønsker seg Litt flere "småting" alså
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Foreløbig har jeg kjøpt to Pondusbøker han mangler i samlingen sin. Men må jo kjøpe noe mer, aner egentlig ikke hva. Han er egentlig flink til å kjøpe seg det han trenger selv så det blir ikke så mye å handle i gave. Han kan trenge noe nytt superundertøy, vinterhansker osv da, men synes det er kjedelige gaver. Spill og elektroniske duppedingser bryr han seg ikke om i det hele tatt. Han hadde antagelig blitt glad for noen nye kjeler til kjøkkenet, men jeg har ikke så lyst til å kjøpe det...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 En skijakke han har ønsket seg og en Foo Fighters konsert-dvd jeg vet han vil ha
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Kaffemaskin Og skal kjøpe en bok også.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Billetter til Metallica!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Her ble det også ps3 spill, to spill og jeg også kom opp i nærmere 1300... bortkastete penger i mine øyne også, men så lenge han holder spilling til kvelder og dager barnet ikke er tilstede så skal han få kose seg med det... så kan jeg kose meg med mine hobbyer uten dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå