Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Ikke henne, men DERE! Voksne mennesker som sitter og dømmer en 18 åring!! Hun er en god mamma for Lucas!!! Noe annet har ingen noe med!! Hun er nå nyforlovet og skal ha baby med Bjørn! GOOD for her!! Venninner beskriver henne som mer lykkelig enn aldri før. Gi dem en sjans!! Og om det skulle skjære seg, hva bryr det dere?? Skal dere sitte og gnikke i hendene da? Vil bare si at hu eksen til Bjørn som dere prater så mye pent om, hu er ikke god!!! Hun fremstiller seg som verdens snilleste engel på bloggen sin, men hun er verken snill eller moden.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 jeg var ikke dømmende jeg gav fakta!!!!!!! for jeg blir irritert over hvordan hun idioten skal uskjyldiggjøre seg selv ift Malin.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 hahahaha. Nyforlovet etter ei uke? Jeeez.. Kjenner jeg må slutte å bli overraska over denne dama der. Tragisk tvers igjennom. Huff!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Enten så er du Malin Angelica selv eller en av fjortisvenninnen hennes... Det kan jeg vedde på
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Å ja, så vi skal tro på deg sånn helt uten videre da? Men om hun Michelle er så fæl, så er hun i det minst smart som ikke viser det på bloggen sin. Den andre det er snakk om derimot er ikke like smart.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Hva er det hun har gjort som er så fælt overfor Malin da?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Du har akkurat samme skrivefeil som Malin. Hmmmmm, merkelig gitt
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Dette kan jeg bekrefte at ikke er tilfelle. Michelle er moden og intelligent, hun er ikke sjalu. Hun er ikke voldelig. Hun er også 18 år- UTEN og være forlovet og ha baby på vei med barnefar nummer to. Hun studerer! Syns hun virker til og takle dette veldig bra med tanke på at hun og Bjørn var sammen 2 år! Malin derimot.... Blir gravid med vilje for og holde på ham. Sier litt om henne!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 hva er bloggdr til eksen til bjørn?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Malin er ikke gravid! De er heller ikke forlovet! De driver og gjør ALT for og skape oppmerksomhet nå slik at Malin skal komme på 1.plass på blogg.no!!!! Da slipper Malin og jobbe.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 http://michellehandeland.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #15 Skrevet 7. desember 2011 for et sirkus!!!!! Hvis det du skriver er sant 23.46 så jeg jeg bekymret for hennes kognitive evner! Hun kan ikke være riktig god om hun holder på sånn her med vilje.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #16 Skrevet 7. desember 2011 Det er jeg også sikker på, 23:46..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 "hei! nei vi prøver absolutt ikke og få barn! kanskje jeg bare er litt lett befruktet? kroppen min tar ihvertfall ikke bra til seg prevansjon. så har ikke vært så flink med den. jeg vil ikke ha et barn til nå :)" ....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #18 Skrevet 8. desember 2011 Skulle det liksom være nok bekreftelse på at hun ikke gjorde det med vilje, det holder liksom at hun skriver det, 01:36? Om kroppen ikke tar så lett til seg prevensjon, desto viktigere er det å ihvertfall ta pilla hver dag til samme tid eller bruke en annen type prevensjon!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 Kann dåkk ikke bære la det ligg? La dæm lev de idiotiske livan sine sjøl? Det må no finnes mange andre blogga man kan diskuter, som e serriøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå