Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 smittet meg med klamydia! Hvordan utføres en klamydia test? Holder det og tisse på et glass og levere det i luken på legekontoret? Eller må det full sjekk til?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Legen må inn der nede og ta en prøve av deg;). Men går bra det! Jeg tok nett en i forbindelse med graviditet..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Tydeligvis forskjellig fra lege til lege da. Jeg gav kun en urinprøve når legen skulle teste for det i forbindelse med graviditet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Kan jeg da bare stikke innom legekontoret med en urinprøve og levere den, i luken? Eller må jeg bestille time? Pleier først og få time ca 2 uker etter jeg har ringt, det har jeg ikke tid til..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Ring legen i morgen tidlig, godtar dem urinprøve kan du nok levere den når som helst siden du ikke trenger time til det.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Urinprøve holder i massevis. Hos min lege vil de ha konsultasjon med lege sammen med leveringen av prøven ettersom legen vil høre om sykdomsforløpet, og han/hun kan skrive ut Azitromax til begge to som dere tar samtidig. Jeg har hatt mistanke to ganger og fått utskrevet engangsdose Azitromax samtidig med legetimen, uavhengig av prøveresultatet. Det tar ca. en uke å dyrke frem bakterien etter prøven din er levert, så du er frisk den dagen du evt. får telefon om du var positiv når du får med deg tabbiser med en gang:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 hvilke symptomer har du ? for det var det første som slo meg også når jeg kjente svie og kløe,men etter å ha sjekket litt på nett fant jeg ut at det må være sopp da er det bare og kjøpe canesten på apotek.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Kan jo være greit å sjekke for sikkerhets skyld og karnsje for alle andre sykdommer som kan overføres ved ubeskyttet sex også. Sånn for å være på sikre siden Du har krav på å ikke måtte vente på time når du skal sjekkes for kjønnsykdommer. Du bare sier du er redd for at du er smittet av noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå