Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg dåner.. det er LILLA og hovent som jeg aldri aldri har opplevd maken til!! Hva skjer?? Har dere det sånn?? Er ubehagelig, ikke vondt men sånn ekkel følelse! IIISJ!! Noen der ute som har fine oppløftende ord og erfaringer til meg?? Må jeg ha det sånn til termin?? Haha.. Også så flaut og da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 30 fullgåtte uker nå.. 10 uker til sånn her lissom!!!!"

Skrevet

jeg hadde det slik for en uke siden..

viste seg at jeg hadde sopp .s

tok kur, og er ikke fullt så hoven nå.. takk og pris

Skrevet

Lilla og håvent her også. Litt usikker på hvor lenge det har vart, men noen uker iallefall. Er vel pga trykket nedover og økt blosirkulasjon. Hatt det slik med de to andre også. Heeeelt normalt! Termin på mandag :-)

Skrevet

LOL Her også! Hørt det er vanlig og går tilbake etter fødsel. Varierer litt her da hvor ubehagelig det er. Hvis jeg går mye (noe jeg gjør lite av om dagen pga bekkenet), så hovner det ekstra opp *grøss*.

Skrevet

Må le...Huff:) Er hoven jeg også,og er bare i uke 29. Som ei anna nevner så har der mye å si for min del om jeg er veldig aktiv en dag eller ikke. Om jeg har muligheten så prøver jeg å legge meg nedpå en stund. Da blir trykket bedre;) Er vel bare en av flere ting vi gravide må finne oss i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...