Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 http://p3.no/linnea-leve-episode-1/
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Hun er sjeldent pen, ja:) Litt min type. Sarkastisk og politisk ukorrekt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Hun var pen ja, men sjelden pen?nei:) tør å påstå at jeg er penere;)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Det jeg mener med sjeldent pen, er at hun ikke har samme kjedelige fjeset som alle andre pene jenter. Mange av de som blir betraktet som pene, synes jeg er kjedelige - fordi alle ser like ut. Samme tennene (etter 3 år med regulering), samme bleika håret, samme kjedelige brunfargen, samme puppe og midjemål... gørr, gørr, gørr.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 hehe bare tvil du;) janteloven lenge leve;)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Jepp, pen er hun. Men jeg lurer litt på dette med bloggen og serien. Jeg får virkelig en sterk følelse av at hun overdriver sinnsykt for å få pr.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 høh?samme tenner og midjemål?:Pog hva er galt med regulering?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Ja, hun er ikke standard,på en måte, derfor sjelden pen. Nydelige store grønne øyner, fregnene på nesa osv. hilsen HI Og du pene oppi her, jeg tviler ikke på at du også er pen. Finnes utrolig mange pene damer/jenter i dette landet syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Kunne ikke vært mer enig, 22:15!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Det er mye som er galt med tannregulering, synes jeg. Mye av særpreget vårt blir borte. Alle får samme tennene. Jeg synes det er mye kulere og mye mer typete med en hjørnetann som ikke er helt på plass - enn å ha tenner som "alle" andre har, fordi nå skal tannlegene dytte tannregulering på hver minste lille søte skjevhet. Helt unødvendig- Mener selvsagt at de som har tenner som vokser helt berserk, kan ha nytte av og ha bruk for regulering - men jeg synes det ikke skal brukes for å rette ut hver minste lille "feil".
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 jeg vil heller kalle ho mindre pen...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #13 Skrevet 7. desember 2011 Ærlig talt... Og kalle henne mindre pen blir for dumt. Og siden du skriver det så skjønner jeg raskt at du selv ikke er et fruktfat akkuratt. Dama er pen, kjedelig pen, kanskje, men mindre pen er hun i allefall ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 22.25 her.... jeg gadd ikke å kommentere mere enn det jeg gjorde, trenger alle innlegg ha så dype svar?? og jeg skryter ikke av mitt utseende, men siden du antyder noe, så har jeg blitt sammenlignet med kjente stjerner,gidder ikke nevne navn.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #15 Skrevet 7. desember 2011 22:34, du har sikkert blitt sammenlignet med Wayne Rooney eller Adrien Brody.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #16 Skrevet 7. desember 2011 Ja, hun er vakker. Og jeg tror ikke hun overdriver så veldig. Hun undertrykker mye av følelsene sine, og prøver å virke hard. Men hun er ikke det, på innsiden...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #17 Skrevet 7. desember 2011 Knis:) http://www.fandensoldemor.com/?p=4589
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #18 Skrevet 7. desember 2011 Pen jente, men ikke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #19 Skrevet 7. desember 2011 Hahaha, det tror jeg også, at 22:34 ligner på Wayne Rooney. Ganske sikker på at jeg har sett henne... Ikke rart hun ikke "gidder" nevne navn.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #20 Skrevet 7. desember 2011 vi trenger kanskje ikke diskutere utseende hennes her..hun har visst nok problemer stakkars:S
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #22 Skrevet 7. desember 2011 Ble nesten deprimert av å se alle 4 episodene av henne..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #23 Skrevet 7. desember 2011 Smak og behag, jeg synes hun er en helt allminnelig pen jente, hverken mer eller mindre. Utrolig pen eller sjelden vakker er ikke ord jeg ville ha brukt for å beskrive, for å si det mildt, men jeg skjønner jo at folk har forskjellig oppfatning. Selv skjønte jeg ingenting da hun ble kåret som Norges mest sexy av bladet MANN. Men igjen, smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #24 Skrevet 7. desember 2011 Nydelig ansikt, men hun er ALTFOR tynn. Man ser at hun har/har hatt spiseforstyrrelser. Om hun hadde vært ti kilo tyngre hadde hun vært nydelig.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 8. desember 2011 #25 Skrevet 8. desember 2011 Nydelig jente Vakre trekk i ansiktet hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå