Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg var å spurte etter jobb en plass pga jeg har bare 50 % stilling der jeg nå har vært i flere år(gått ned fra 100 % til 50% grunnet kutt på arbeidsplass)og har dermed purt en annen plass etter jobb også..... Der sa han jeg snakket med at det kan hende de trenger noen i jula iallefall, men han skulle ringe meg, han hadde 3 stykker som var sykemeldte og viste ikke når de kom tilbake.....det er 9 dager siden jeg spurte og ikke hørt noe enda... Nå har det seg slik at jeg har fått vakter ut hele desember på den faste arbeidsplassen min og jeg aner ikke hva jeg skal si når jeg møter han fra den andre arbeidsplassen. Jeg er fremdeles interessert, men etter jul da........................ noen forslag?slik at jeg ikke virker uinteressert?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 at jeg har fått vakter på min faste arbeidsplass i jula, men vil gjerne jobbe fra neste år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå