Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan syklusen min er. Jeg hadde mensen den 18 og da varte den 1 uke, og i dag fikk jeg eggløsning. Kan noen hjlpe meg litt med hvor lang syklus jeg har, for det er jo ikke 28 dager?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 En syklus er fra 1. dag i en mens til 1.dag i neste mens....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Men kan jeg ikke regne ut det i forhold til 1 dag mens og eggløsningsdagen?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Nei, ikke helt sikkert. De aller fleste har 14 dager mellom eggløsning og mens. Men det kan variere med +/- et par dager. Men legger du til 14 dager fra eggløsning får du en viss pekepinn på sykluslengden hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Du må regne andre veien, de fleste har eggeløsning ca 14 dager før første dag med mens. Du må derfor vite hvor lang syklusen din er også er eggeløsningen 14 dager før du venter neste mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå