Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert på dette da?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pratet med en mor til en klassekamerat (hun er tannlege) i dag og sa at vi var hos tannlegen til sønnen min i dag fordi han klagde på vondt og der var det betennelse og et hull(melketann).

Så da jeg møtte hun sa jeg bare som et spøk :du så ikke hullet da vi var hos deg du da hehe..det var faktisk ment som et lite spøk.

Og det virket som hun ikke tok det ille opp for alt virket greit osv...hun svarte bare at nei det gjorde hun ikke for det er en stund siden nå han var hos henne.

Men så en time etter sender hun meg sms og sier hun er veldig skuffe over at jeg faktisk sa dette selv om det var ment som spøk.

hun skrev også at hun er opptatt av å ikke få dårlig rykte på seg som tannlege osv...(jeg har da ikke sagt noe om dette til noen noe jeg presiserte for henne) men neida hun er sikkelig skuffet osv...

Dette er folk til hus for 5 mil og har alt der ønsker seg og litt til og hun er sååå opptatt av å ikke få dårlig rykte på seg fordi jeg spøkte litt med hun...

Herre min hatt det klikker jo for folk i dag ,eller er det jeg som er rar???

sorry rotete innlegg men håper dere skjønner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var litt nærtagen ja, også kanskje hun ikke forstår den formen for humor?

Om hun ikke forstår at du tullet og kan ta det til seg så får hun bare furte i vei da. Litt må man tåle alså

Skrevet

Ja jeg synes ikke at jeg sa noe GALT for å si det sånn..

Men hun er sååå opptatt av å bli likt osv...og hvis man ikke hilser på henne da kan du banne meg på at hun sender deg melding senere samme dag og er skuffet over at man ikke hilste.

Jeg sa til henne at det er vel ikke mitt problem om at hun MÅÅÅ bli likt av alle..da svarte hun at hun er ikke opptatt av å bli likt av alle.

Det virker sånn ihvertfall på måten hun er på.

Hun synes jeg burde passe meg for hva jeg sier...

hi

Skrevet

Herlighet da, synes hun virker litt sær og egen denne dama ass

Skrevet

Rike folk har også problemer, dog små når det kommer til dette!

Skrevet

Jeg hadde iallefall aldri orket slike venner, altså ganske patetisk når en blir skuffet fordi en person ikke hilser. Det kan jo være at personen faktisk ikke så deg.

Skrevet

Ja og samme dama ble sur på meg i sommer fordi jeg overså henne og ikke hilste på henne..(jeg så henne ikke) og hun ble sikkelig skuffet som hun sa da også.

hi

Skrevet

haha... Er det mulig! Nei, den kommentaren hadde jeg ikke brydd meg noe om.

Jeg ville nok svart noe sånt som "Åh, jeg beklager så mye! Hadde jeg visst at du ikke tålte en spøk så hadde jeg selvfølgelig ikke kommet med den kommentaren. Men jeg må si at jeg også er litt skuffet over deg, som tok deg nær av en så uskyldig og tydelig spøk. Alle forstår jo at det hullet har kommet etter at han var hos tannlegen sist! Men fint at du sier ifra, så jeg vet til neste gang at du tar deg selv ganske høytidelig. Mvh meg.."

Herlighet for ei nærtagende berte;)

Skrevet

Det er dårlig gjort å spøke med ting som kan svekke yrkestroverdigheten til en annen... Skjønner godt at hun sa i fra til deg jeg...

Skrevet

Det er jo forskjell på å spøke med dette til henne personlig, og det å dra denne spøken i "alles påhør" dersom de sto en liten gjeng og pratet sammen da. Mener jeg i alle fall :)

Skrevet

Du må huske på at ofte når folk ønsker å ta opp noe negativt med andre så skjuler de det bak humor. Derfor kan det godt hende hun følte du kanskje mente det du sa, bare at du skjulte det bak humor og dermed ble redd for at du faktisk mente det, at hun hadde slurvet i jobben sin og ble kanskje redd for at du skulle gå rundt på bygda og ødelegge hennes levebrød. Ikke så umenneskelig det skjønner du HI, det å bry seg om sitt rykte, særlig når du er avhengig av et godt rykte for å i det hele tatt ha jobb.

Skrevet

Du fremstår i mine øyne som ufordragelig HI.

Skrevet

Det er jeg forsåvidt enig i, men hvordan kan denne damen vite at det ikke blir sagt så andre hører det også?

Det enkleste er jo å bare unngå den type "humor", så kan det ikke bli noe problem av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...