Gå til innhold

voksi urban eller voksi urban light?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kun lengden som er forskjellig?

Har omsider konkludert med at vi skal investere i en ny vinterpose. Minsten er 17 mnd og sover i vogn i bhg. Det er kalde vintere her vi bor. Kravene er altså at den må vere varm og at den må vere stor nok så lenge han har behov for å sove på vinteren. Bonus om jeg finner en som matcher vogna mi, og det fant jeg i dag. Voksi urban light var på tilbud til kr 1200, men det jeg er usikker på er om denne kan bli for liten, slik at jeg heller burde gå for voksi urban. Den kosta forøvrig 2000.

Vil tro at han har sluttet den vinteren han er 3 1/2, men kan jeg gå ut fra det? Viss han har behov den vinteren, vil voksi urban light vere for liten da?

Hvilken ville dere kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Voksi urban inneholder den forlengbare delen. Voksi urban er best i test og det er en veldig god pose, men vi valgte likevel å bytte den ut nå i vinter. Vår er 18 mnd og har forlengst vokst ut av den korte delen og den forlengbare delen er vanvittig lang.. Posen ble stor, lang og klumpete, så vi solgte den og kjøpte easygrow i stedet. Den er lang og fin uten å bli klumpete. Jeg anbefaler deg å prøve ut posen både i vogna og med ungen i..

Skrevet

da skal vi prøve før vi bestemmer oss.

men vet du om urban med kort del er like lang som urban light, eller om urban light er litt lengre? urban light har innvendig lengde på 95 cm står det.

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Jeg tipper at det kan er den korte delen og at den da er like lang? Ring forhandleren og spør, jeg er ikke helt sikker. Den korte delen er beregnet fra 0-2 år. Husk at de må ha litt luft nede i posen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...