Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Hei. Jeg skal ha tre venninner på klubbkveld i morgen, vi ses cirka 1 gang i mnd og pleier å stelle i stand noe godt. Nå er jeg helt tom for ideer og vil lage noe som virkelig smaker, ikke noe gryter eller salater eller supper. Noen som har noen gode idder?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Det er veldig godt med slike tortilla lefser med laks og snøfrisk. Eller skinke i. Det fikk jeg servert sist og slik lett fingermat var svært populært. Men om det er full middag du vil servere så hadde jeg gått for stek med fløtegratinerte poteter.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Takk for svar. Ikke full middag, noe mat som lett, har veldig kresne venninner så all denne herlige tapasen passer ikke så godt inn...
Gjest overlord Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jeg elsker vietnamesiske vårruller med ulike sauser til å dyppe i.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Pasta og kylling blir tung middag, pai er kjedelig og vårruller har jeg aldri laget og har heller ikke tenkt å gjøre det... ja jeg veeeeeeet jeg er vanskelig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest overlord Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Disse vårrullene skal ikke stekes og er derfor veldig enkle å lage. De er også sunne og smaker superdeilig! Hva med scampi med risnudler, sweet chili og masse deilige grønnsaker? Eller en indisk curry med hjemmelagde nanbrød?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 æææ de liker ikke sånn mat!!! hehe, de er kjempe kresne og vil ikke prøve nye ting... og ting fra havet kan jeg glemme at de spiser. nei, kanskje de bare skal få en skål med chips og en med smågodt.
Gjest overlord Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Ok, så du er ute etter noe tradisjonelt og smaksnøytralt? Da foreslår jeg hjemmebakte rundstykker. Ved siden av serverer du spekeskinke, eggerøre, røkelaks ost og et par påleggssorter til. Det kan vel ikke slå feil?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Pitabrød - hiv på rød pesto - sus på med oliven, paprika og ost - gjerne et par pepperoniskiver oppå, så har du fine porsjonspizzaer som er nydelig gode og innmari lettvinte:)
Gjest irismor Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Ciabatta Spekeskinke Pesto grønn Camenbert Mango Stek ciabattaene som anvist på pakken. Del de og smør på pesto på bunnene, legg spekeskinke og camenbert oppå. Stek de så på 225 grader til camenberten er smeltet. Skjær mangoene i små biter og server ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå