Gå til innhold

Eggløsningstester - sp.mål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært prøver i 3,5 år - nå prøvde jeg el tester. (clearblue digital tester) og fikk smil idag :D har også fått påvist el hos legen. Samboers svømmere er normale.

Betyr det at eggløsning kommer? Hadde oss igår,da var den negativ,og idag,positiv test.) En gang til i dag da? og en gang i morgen?

Kan testene slå ut falskt? Når testen viser positiv,har man da eggløsning?

Kan man likevel feks ha tette eggledere eller noe sånn?

Jeg har vært gravid 2ganger men mistet i SA. 1 år siden sist nå.

Er på dag 14,og kun idag det har vært positivt. Har 28 dagers syklus. Virker dette ok? Lovende? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningstestene viser at du har en stigning av LH, altså at det er rett før eggløsning (evt at du er gravid - HcG forveksles av testene med LH).

Du kan likevel ha f.eks tette eggledere. For å undersøke det behøves HSG-røntgen. Fastlegen kan henvise til dette. Du bør også ha en gynekologisk undersøkelse med ultralyd for å utelukke myomer (muskelknuter) og annet som kan problematisere befruktning.

Det at du har blitt gravid tidligere, sannsynliggjør jo at du ikke har tette eggledere.

Skrevet

Tusen takk for svar ->>- :D

Ja,jeg har fått hevisning til sånn undersøkelse,men ikke før mars... :/

Første pp jeg forsøker med el tester ;) Men tror jeg kjenner el på dag 14-15 hver syklus. Og legen og gyn sier jeg har normale prøver å alt virker ok - så da får vi bare kjøre på enda en gang idag ogi morgen da? :P

Skrevet

Ha sex i kveld og to dager fremover.....

Hilsen annen prøver med el-tester.

Skrevet

Tak for svar,anonym prøver :D Hvilke tester bruker du? Er fornøyd med clearblue digital testene,jeg kjøpte mine gjennom ebay,og betalte 225 kr for den digitaltingen og 25 tester :D Ebay er genial! Slapp porto og toll også:) Gikk 6dager fra jeg bestilte til dem kom :D

Skrevet

Anonym prøver her.

Oj, visste ikke om e-bay og eggløsningstester - eller har aldri tenkt tanken.

Clearblue digital er absoutt de beste, men dyreste hvis man kjøper på apotek. Men resultatet kan jo liksom ikke feiltolkes på noen måte.

Jeg har kjøpt i det siste disse strimlene på billigetester.no. De er også greie. De er ikke digitale. Nå har jeg en ikke-teste-meg måned, dvs vi prøver uten å teste med el-tester denne måneden. Vi har sex annenhver dag....og håper på napp!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...