Gå til innhold

Småfrekk kjerring - heve seg over det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Studerer med ei jeg virkelig ikke kan fordra lengre.. Hele tiden virker hun småfrekk mot meg og kan komme med helt unødige kommentarer. Dro på skole her en dag, litt småforkjøla ( men det var også to-tre andre i klassen og) satt med jakke på inne og var da hoven i halsen, men verken hostet eller nøs. Da spurte hun om jeg var syk og jeg svarte at det var en lettere forkjølelse. Også sa hun "Ja, hva er vitsen å være her og smitte resten av oss da"? Denne uken hadde vi en stor innlevering og jeg sto blant annen sammen med henne og tre andre og diskutere oppgaven, som ikke skulle være på to-tre sider. Jeg skrev fire, og av en eller annen grunn hørte hun at jeg hadde skrevet ti sider(?!) og sa at jeg ihvertfall kom til å bli trekt på den og få en dårlig karakter. Inviterte til studiefest i oktober under halloween. Hun hadde egentlig takka nei, men samme dag bestemte hun seg for å komme og begynte da å gnåle på FB-arrangement at hun ikke hadde kostyme ( selv om jeg sa det var FRIVILLIG om folk skulle kle seg ut eller ei) og det virket som om dette var verdens undergang..Fb-statusene hennes er generelt gnålete. Skriver det ene øyeblikket at hun skal på treening og oppdater en time senere om hvor vondt hun har i ryggen og ikke klarer å trene. Hele tiden er hun negativ virker det som, og er den første til å hyle ut om det er noe hun er misfornøyd med. Virker rett og slett som om hun har bestemt seg for å ikke like meg selv om jeg ikke har gjort henne en dritt. Nå bare unngår jeg henne i aller høyeste grad, for hun virker fiendtlig mot meg. Så ja, det her skal jeg vel bare heve meg over? Kanskje bare jeg som er nærtagende? Slitsomt med sånne folk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med henne jeg. Er man syk holder man seg hjemme.

Skrevet

Hadde alle holdt seg hjemme så fort halsen var hoven, hadde ikke samfunnet fungert. En hoven hals smitter da ikke?!! hovne mandler.. Det var to andre i klassen som hostet og nøs, de var mer smittebærere vil jeg tro. Men hun sa ingenting til dem.

Skrevet

Hev deg over det! Hun er jo heldigvis bare en du studerer sammen med, så når dere er ferdige med utdannelsen, så trenger du jo aldri å se henne igjen. Ikke irriter deg over slike som henne, de suger bare energien ut av deg. Se heller det latterlige i henne,der hun alltid står og klager og fornærmer andre, da sparer du deg selv for mye irritasjon :)

Skrevet

Slike folk finner man over alt - dem som skal ha en mening om alt og hele tiden må si den høyt.

Noen vil være enig med henne, mens du er uenig. Hadde bare unngått henne og tenkt at hun ikke hadde så store sosiale antenner. Eller så kan du le godt av henne neste gang hun har en godbit å dele.

Skrevet

Jeg ville hevet meg over det, og forsøkt å ha så lite som mulig med henne å gjøre. Hadde nok heller ikke klart å være så rolig som deg, så hadde sikkert gjort alt mye verre ved å svare like frekt tilbake;)

Men tror nok at hun kanskje får mer glede ut av å se at du tar deg nær av det, så ikke vis henne det. Smil og snakk videre med noen andre*s*

Skrevet

Tl 20:09

"Dersom man er småforkjøla så holder man seg hjemme"??

Så hvis du har litt vondt i halsen, er litt snufsete eller nyser innimellom, så holder du deg hjemme med andre ord? Hvis alle som var småforkjøla holdt seg hjemme, så hadde Norge stått i stå fra september til mars!

Skrevet

heve seg over det! Og snakk dritt om henne til venninnene dine, det hjelper ;)

Ei på jobben som er slik med meg og, men troooo meg, en dag så slår karma tilbake.! :) hehe

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Hehe..Orker ikke synke ned på hennes nivå og være frekk tilbake, det er bare patetisk. Skal invitere til ny fest i Januar, min bursdagsfeiring. Hun er ikke på lista for å si det slik..

Skrevet

Prøve og heve seg over det, men samtidig gi henne svar på tiltale. Som å komme med småfrekke svar tilbake rett og slett.

Du liker henne ikke og studerer bare med henne, ergo trenger du ikke forholde deg videre til henne. Drit i henne, og vis at du bryr deg midt i ryggen! Hun jekker seg nok ned da;-)

Skrevet

Hmm ja, burde kanskje kommentert at om hun er redd for smittefare blant annet, bør hun holde seg innesperra fra høsten-våren.. Helst ikke gå på butikken, ta buss eller møte folk. Best å låse døra sånn at man ikke får rennende nese! - HI

Skrevet

Ja, for eksempel;-) Æsj, sånne folk finnes overalt. Skyr dem som pesten jeg. Det som er dritt, er at noen ganger MÅ man forholde seg til dem, slik som i ditt tilfelle.

Du får se det slik at det ikke er for lenge du må forholde deg til dama. Jeg sa opp en fast jobb, for å bli kvitt kvinnemennesket jeg sleit med;-/

Skrevet

Det jeg tenker er at folk som oppfører seg slik er mindre sosialt intelligente...

Hun virker stokk dum, rett og slett... :P

Skrevet

Å herregud, det er mange mennesker der ute som har brukket de sosiale antennene sine i veldig ung alder 20:30:-))

Blir nesten flau på disses vegne jeg. Hun jeg jobbet sammen med, var så frekk og ufin at det halve kunne være nok. Hun selv var veldig stolt av at hun var så "ærlig og uredd for å si sin mening" som hun kalte det. Men sannheten var at hun var et brødhode som ikke evnet å se andres meninger enn sine egne.

De fleste kollegene våre så det på samme måte som meg, så jeg kunne nesten ikke annet enn å skjems på hennes vegne egentlig;-P

Uff, tragisk.......

Skrevet

Det burde vært en "liker" knapp her ;-)

Skrevet

"Så hvis du har litt vondt i halsen, er litt snufsete eller nyser innimellom, så holder du deg hjemme med andre ord? Hvis alle som var småforkjøla holdt seg hjemme, så hadde Norge stått i stå fra september til mars!"

Tull. Det er slik man utrydder sykdommer. Det er lavpanna idioter som snufser rundt på alle som gjør at sykdommer som det florerer.

Tenker ikke på de med seriøse sykdommer, barn, eldre og de med angst. Bare egoister går rundt å snørrer og hoster i offentlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...