Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Venter på microsim til min nye iphone 4!! Bestilte på søndag, og orker ikke vente mer.. den andre telefonen min er ødelagt og har vært uten telefon i 2 uker nå!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Nå med julerush i postvesenet tar bare postgangen en liten uke vil jeg tro. Også bruker vel operatøren alt fra 1 dag og oppover på å sende ut. Så du kan vel begynne å vente lørdag/mandag tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå