Gå til innhold

Dere med 3-åringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente som nettopp ble 3. Hun har i det siste fått et voldsomt temperemang og veldig lite tålmodighet. Er dette normalt? Var på foreldresamtale igår i bhg, og de kalte henne en liten hissigpropp! Greit nok det, hun kan være det til tider, men hun er også en skikkelig kosejente og snill som bare det.

 

Hvordan er deres 3-åringer? Det er jo den store trassalderen, eller selvstendighetsalderen som det nå heter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engel i barnehage, trassig hjemme..

Skrevet

Her er han også engel i barnehagen og trassig hjemme.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...