Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Vi har ei jente som nettopp ble 3. Hun har i det siste fått et voldsomt temperemang og veldig lite tålmodighet. Er dette normalt? Var på foreldresamtale igår i bhg, og de kalte henne en liten hissigpropp! Greit nok det, hun kan være det til tider, men hun er også en skikkelig kosejente og snill som bare det. Hvordan er deres 3-åringer? Det er jo den store trassalderen, eller selvstendighetsalderen som det nå heter.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Engel i barnehage, trassig hjemme..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Her er han også engel i barnehagen og trassig hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå