Gå til innhold

Er deres 3 åring redd for julenissen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er hysterisk, bare vi ser den så sier han Nei nei... Om han skal få noe av nissen sånsier han at mamma eller pappa månta i mot for han... Sier flere ganger daglig: Nissen kommer vell ikke i dag å virker redd?

Han har aldri blitt skremt med nissen noen jul osv, vi prøver å si at nissen er snill og gir gaver til alle de snille barna osv, ikke noe mer..

Andre med slike barn, hva hjelper? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke livredd/hysterisk - men har veldig respekt for han, ja...hehe...holder god avstand og vanligvis får alle klem, men nissen får nøye seg med bare å få en "ha det".

Hadde jeg vært deg ville jeg roet ned nissestyret i år og heller ventet til neste år. Meningen med nissen skal jo være spenning og moro, ikke livredde og hysteriske barn. Ikke noe mål at en 3 åring skal absolutt elske nissen!!

Skrevet

Mine småsøsken var livredd nissen med maske..og hvem er ikke det?! de ser jo helt grusomme ut :P

Skrevet

Ikke redd i det hele tatt, har aldri vært det. Nå skal det sies at vår "nisse" bruker sminke i og skjegg i stedet for disse skumle maskene.

Skrevet

Hehe min er også redd, vil aldri gå bort til nissen.. Hun greier seg fint på avstand ;) Slik får det bli på julaften også, hilse på avstand ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...