Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har en liten på 3 mnd... Jeg har en Emmaljunga Mondial som jeg fikk i gave fra mamma og pappa (jeg valgte ut vognen), men nå i ettertid syns jeg den er tungvinn og klumpete! Har kjøpt meg nå en OTH Urban Jungle med bagdel brukt! Bagdelen er en del mindre da.. og litt usikker hvor lenge han kan ligge i den ift. til emmaljunga bagdelen! Har lagt ut emmaljungaen på finn nå og fått en del tilbakebakemeldinger. men er det dårlig å selge den når jeg har fått den i gave? huff, får såå dårlig samvittighet! men samtidig merker du ikke så godt hva du ønsker eller trenger før babyen er her! I tillegg så er sportsdelen på OTH´n vendt fra meg! Har derfor litt lyst å ha en sportdel som er vendt mot meg også! Tenker bruke pengene for Emmaljungaen på å kjøpe Brio Go eventuelt! MEN, har ikke full liggestilling og mulig gutten må over på sportsvogn litt tidligere enn hva han hadde med emmaljungaen! Hadde dere beholdt emmaljungaen? (som jeg ikke er så glad i, men som selvsagt er praktisk med stor bagdel, vendbar sittedel i sportsvognen, og nesten flat liggestilling) Jeg har mest lyst på Brio Go, syns den er fantastisk... men er litt bekymret for den liggestillingen :/
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Jeg synes du skal gi den vogen du har en sjanse i vinter, den er god og fin nå når babyen din er kun 3 mnd. Der er det god plass til pose. Ikke bytt til en Brio Go som ikke har full liggestilling.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Hadde rett og slett beholdt den store og lune Emmaljungaen i vinter. Der kan barnet ligge med pose. Senere kan barnet sitte mot deg i sportsdelen. Du kan heller kjøpe en nettere og lettere vogn til sommeren. Så kan du ha Emmaljungaen som stødig og romslig sovevogn i barnehagen (dersom barnet skal i bhg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå