Gå til innhold

Hårfjerning! Noen som har erfaring med epilator? Bra/dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det bra på f.eks bikinilinje eller under armene? Kan det sammenlignes med voksing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inngrodde hår i massevis...

Har en, men har sluttet å bruke den. Barberer i stedet.

Skrevet

Ah, så irriterende! Får stadig vekk inngrodde hår, så da er vel ikke det noe for meg.

Skrevet

Bruker som regel hårfjerningskrem og det funker kjempebra. Har prøvd voksing også, semi brasiliansk, men det gjorde så inn i helvetes vondt.

Skrevet

Hvordan fungerte voksingen, kom hårene fort tilbake? Og måtte du være helt naken nedentil under "seansen"?

Skrevet

Vet om to som bruker epilator... de er vist meget fornøyd

Jeg holder meg til hårfjerningskrem :)

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt meg ny epilator i dag. Den gamle er nestn 20 år gammel... Jeg var ihvertfall fornøyd med den gamle.

Nå skal det sies at jeg ikke har så mye hår på leggene....

Skrevet

Jeg var helt naken nedentil ja, men det var ikke så ille. Var en koselig, voksen dame som gjorde det på meg. Hårene kom ikke fort tilbake, men de hårene som forsatt er under huden vokste som vanlig, men det hadde kanskje blitt bedre om jeg hadde forsatt med voksingen senere...? Det ble et utrolig bra resultat (hun nappet vekk de hårene som ikke hun fikk med i voksingen), jeg var bare litt rød den samme dagen, men huden var kjempemyk. Bare pass på å bruke fuktighetskrem uten parfyme og skrubb f.eks med klut så forhindrer man nupper og inngrodde hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...