Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Man merker det hvertfall veldig godt på den tråden om at "alle" sykemelder seg med engang man er gravid. Og hvis man er syk i svangerskapet så er man ikke en ekte kvinne?? Nå er det vel egentlig kvinner som burde støtte hverandre mest i sånne situasjoner siden menn aldri vil kunne skjønne hvordan vi har det? At jeg ble lagt inn på sykehus etter å ha spydd hele dagen til jeg spøy blod i over en mnd, gjør det meg til en svakere kvinne? Jeg er sjef i egen butikk og har ti ansatte, og synes ikke det var mye gøy å være så svak og at mannen min måtte jobbe dobbelt så mye for jeg bare spøy og sov. Og dårlig samvitighet har jeg for all den ekstra byrden jeg var, og dere andre kvinner som har vært så heldige å ha ett lett svangerskap gjør det ikke lettere. Dere burde heller bygge opp, ikke rive ned de som har det vansklig!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Det heter "verste", bare for å ha sagt det. Så klart er er det sånn. Venter du at menn skal klare å stoppe kjeften på en kvinne? Vi retter hverandre, og all pyntingen vi driver med er for andre kvinner(og ikke menn, slik mange tror). Hvorfor tror du det er slik at egentlig er kvinner det overlegne kjønn? Jeg vet at mange kvinner(spesielt de i forhold til en mann over tid) vil være svake. De vil bli tatt vare på, og spiller på kvinne-statusen og alt det der. Jeg har så mange eksempel, at jeg kan ikke begynne å ramse dem opp, engang. Kvinner har en tendens til å bli totalt hjelpesløse dersom de har "kontroll" på en mann. Merkelige greier, men sånn er det. Kvinner overlater glatt mye til mannen, siden de mener det er "mannsoppgave", og ikke kvinnelig å gjøre det. Det som gjør at jeg ser dette, er at jeg har virkelig vært alene i mange år. Ikke bare 5 år, men langt over det. Og jeg har venner og naboer, hvor dette viser så ekstremt tydelig, at jeg tenker dette må være gjengs for de fleste i forhold... Tror ikke de forstår det selv. En skal kunne være syk når en er det, og få det en da trenger av hjelp. Men det mange kvinner er flinke til, er å lage problemer og intriger der de ikke finnes. Som eksempel her inne, så er det mange som legger til grunn for sine svar mye som ikke eksisterer i HI sitt liv. De bare mistenker og tror.... Syke greier..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Hehe jeg har dysleksi så klarer ikke alltid å huske når det er æ og når det er e.. Eller P-B.. Så hender jeg skriver litt feil.. Synes det er trist at kvinner er så slemme med hverandre, hvertfall når det gjelder ting menn helt klart aldri vil skjønne. Som graviditet osv. Tror og vet at det er veldig mange som hever (?) seg selv ved å slenge dritt om andre. Hvis andre ligger nede så er de liksom litt over de igjen.. Skulle ønske vi var snillere med hverandre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå