Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Er det så mye å velge i lenger? Youtube.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Www.thepratebay.org lever i beste velgående enda, og det er her jeg laster ned min musikk:) var selvfølgelig mye bedre før, men jeg finner som regel set jeg skal ha:) du må laste ned utorrent for å kunne bruke piratebay. Alt er helt gratis:))
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 "Alt er gratis" Du stjeler jo faktisk, for musikk er ikke gratis! De som jobber med å lage musikk, går i studio og synger osv skal selvfølgelig ha penger for produktet de lager og skal leve av, akkurat som du får betalt for jobben du gjør. Anbefaler Sptify, der kan du høre på musikk gratis om du velger varianten med reklame, eller du kan betale for musikken du hører på lovlig vis.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Hvis du har canal digital, har de en bra musikktjeneste:) Men da laster du ikke ned da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå