Gå til innhold

Hva kjøper dere i julegave til far/bestefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far er 60 år, og jeg aner ikke hva han kan få..

synes han skulle fått noe spennende han ønsker seg... i stedet for sokker og truser....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det i fotogaver gavekort, bøker osv

I år blir det årskalender av barnet, som han kan ha på kontoret sitt på jobben og en bok han har ønsket seg

Skrevet

Min far liker seg på kjøkkenet og han får kokebok og div matoljer/krydder.

Bestefar får flaxlodd i store mengder:)

Skrevet

En bok som heter Hel ved.

Forlagets omtale:

Ved er en vitenskap og en lidenskap. Lars Mytting har oppsøkt noen av landets kaldeste strøk og tatt kontakt med vedfyrere og vedhoggere. Han har stoppet i veikryss, lyttet etter motorsagdur eller aller helst det stille knirket fra en pensjonist med buesag. Med humor, varme og fagkunnskap gir han et portrett av en norsk vedfyringstradisjon - en tradisjon der generasjon etter generasjon har brakt videre innsiktene om hva slags tre som gir den beste veden, hvordan veden skal stables for å tørke godt og hva slags ovn som gir den beste varmen.

Skrevet

Min far er også et par og seksti år, og har alt han trenger, og mye mer til...:/

Men, han er veldig interessert i alt med historie, vitenskap o.l. Så i år ble det et abonnement på "Historie", evnt er jo Illustrert Vitenskap et bra blad og, men der er han med allerede..,..

http://illvit.no/jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...