Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Min far er 60 år, og jeg aner ikke hva han kan få.. synes han skulle fått noe spennende han ønsker seg... i stedet for sokker og truser....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Her går det i fotogaver gavekort, bøker osv I år blir det årskalender av barnet, som han kan ha på kontoret sitt på jobben og en bok han har ønsket seg
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Min far liker seg på kjøkkenet og han får kokebok og div matoljer/krydder. Bestefar får flaxlodd i store mengder:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 En bok som heter Hel ved. Forlagets omtale: Ved er en vitenskap og en lidenskap. Lars Mytting har oppsøkt noen av landets kaldeste strøk og tatt kontakt med vedfyrere og vedhoggere. Han har stoppet i veikryss, lyttet etter motorsagdur eller aller helst det stille knirket fra en pensjonist med buesag. Med humor, varme og fagkunnskap gir han et portrett av en norsk vedfyringstradisjon - en tradisjon der generasjon etter generasjon har brakt videre innsiktene om hva slags tre som gir den beste veden, hvordan veden skal stables for å tørke godt og hva slags ovn som gir den beste varmen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Min far er også et par og seksti år, og har alt han trenger, og mye mer til...:/ Men, han er veldig interessert i alt med historie, vitenskap o.l. Så i år ble det et abonnement på "Historie", evnt er jo Illustrert Vitenskap et bra blad og, men der er han med allerede..,.. http://illvit.no/jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå