Gå til innhold

Eks-svigermor har "mista" ultralydbildene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar slo opp når jeg var 3 1/2 mnd på vei.

Forrige uke var vi på UL, og fikk med 6 bilder av nurket.

Barnefar spurte om han kunne få ta de med hjem til eks-svigers så de fikk se, og så klart kunne han det. Han glemte dem der, men sa i går at jeg kunne bare stikke innom.

Jeg har alltid hatt et godt forhold til faren hans, men moren har virkelig gitt meg motgang. Dessverre var det hun som var hjemme, og skjønte ingenting når jeg spurte etter UL-bildene. Jeg sa at jeg hadde jo fått melding av sønnen hennes om at du synes bildene var såååå fine, så jeg visste at hun hadde sett de.

"Ååååja, de, ja.. Ja, nei jeg aner vel ikke hvor de er. Er de ikke i stua, så har de kanskje blitt kastet. Det ligger så mye møl på bordet fra før av, så det er fort gjort".

Jeg ble kjempesint, for det første så er det jo UL-bildene av babyen vår, og for det andre så VET jeg at hun har dem en plass. Vanskelig å forklare, men jeg kjenner henne såpass at jeg vet at hun gjemmer de.

Ringte barnefar og sa hva som har skjedd, og fikk beskjed om at han skulle få de tilbake. Har sittet å grått i halvannen time nå, vil ha bildene tilbake.

De er jo de første bildene vi har av babyen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig kjedelig!

forstår at det ikke blir det samme, men om du ikke får de tilbake så dra på privatklinikk/gyn og ta ny ul -alle bilder nå i ettertid får evt scannes inn på pc, og sendes til svigemor. Ikke lever orginalene.

Hun burde jo forstå at de er viktige for dere begge da, ikke bare deg. -Møkka kjerring.

Skrevet

Gråter du pga det? Ikke ta sorgene på forskudd da, kanskje du får de tilbake. Aner ikke hvor UL bildene mine er av min nå 2-åring, men så betyr ikke de så mye når du får ordentlige bilder av babyen når h*n er født :)

Skrevet

Hdde satt meg godt til rette med beina og bedt henne lete i søpla etter de. Ikke gått før hun fant de. Omså ringt barnefaren og sagt til han at han fikk komme å hjelpe mora, siden han tok de med og glemte de.

Makan...

Skrevet

Ja tenk, jeg gråter over det. Du får unnskylde at det er slik jeg er, og det blir forsterket nå pga hormoner.

Empati, hva er det? -.-'

Skrevet

Skjønner godt at du er lei deg, disse hormonene gjør jo at vi i tillegg reagerer mye kraftigere på ting enn ellers.

Håper du får de tilbake, og hvis ikke kan du jo eventuelt ta en 3D ul hvor du får både film og bilder.

Og hvis det er noen trøst, så spiller ikke disse bildene så stor rolle senere. Må ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hvor mine er, hverken fra forrige eller dette svangerskapet.

(mener ikke å bagatelisere følelsene dine, men ikke la dette knekke deg!)

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg. Hadde blitt illsint!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har selv klart å miste ul-bildene av gutten vår. Skjønner godt at du er lei deg.. Selv om han i dag er nesten to år, og bildene av han utenfor magen er mye finere, hadde det vært gøy og hatt de.

Men en liten trøst, dersom de ikke dukker opp, så kommer man over det etterhvert.. :-)

(har selv svigermonster som kan finne på sånne ting, så jeg vet hvordan du har det...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...