Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Tror ikke naboene helt vet hva det vil si å ta hensyn. I går våknet jeg av at naboen hugget ved i kjelleren, rett under soverommet vårt. Jeg og minsten hadde akkurat sovnet pga tenner som er på vei/har kommet hos lillingen, også hører vi det smeller ved veggimellom under oss. De kan også finne på å støvsuge trappeoppgangen halv 11-11 på kvelden, i sommer klippet de plenen etter 10 (det er en bråkete gressklipper!), og for noen uker siden hadde de en håndtverker (en venn av dem) på kvelden som skulle hjelpe de å bytte kjøkkenbenk, vask, oppvaskemaskin og komfyr. Dette tok 3 timer, og det var banking, hamring, saging med slags bråkete maskin (jernteppe, husker ikke hva det heter), de kasta ting ned trappa osv. Eldstejenta vår sover utrolig lett, og blir forferdelig redd når det smeller rundt henne. Hun fikk anfall den kvelden og roet seg ikke før utpå morgenen. Vi har prøvd å snakke med de, sagt at vi har tross alt unger og at det hadde vært fint om de kunne tatt litt hensyn til det "jajaja, så klart, det skal de!" sier de. Men på kvelden er det i gang igjen. Jeg hører at kjerringa i huset er hjemme hele dagen, Tv'en står på fullt, hun snakker i telefonen og har besøk, så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan gjøre hugge ved, støvsuge osv på dagtid?! De tyvlåner i tillegg tørketrommelen vår hver jævla dag..... Har begynt å ta med filteret og vannbeholderen så vi har det stående rett innenfor døren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå