Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har tatt bort sprengte blodkar på ben og må ha på meg strømpebokse i 14 dager. Huff, det klør masse og vet ikke om jeg skal klare det i 13 dager til. Skulle egentlig ha sovet med den, men klarte ikke det. Er det bare meg som klør så fælt?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Jeg reagerer på og klør av syntetiske stoff rett på kroppen. Bomull el ull går bra.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Ja noe helt forferdelig! Fant noen skikkelig bra strømpebukser på Lindex som IKKE klør. De er i et bomullsaktig stoff, husker ikke hva det heter men det er ikke bomull men stammer fra andre trefibre. Uansett, den klør ikke! Kan IKKE gå med ullstrømpebukse i det hele tatt, og mange bomullstrømpebukser (alle?) klør på meg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Jeg foretrekker å fryse enn å ta på meg strømpebukser :-( HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Prøv om du kan finne noe i bambus, det skal ikke klø. Selv klør jeg meg fordervet og til blods av det meste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå