Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har kjøpt en eggløsningstest og tatt en test hver dag, og ennå viser den ikke at jeg har eggløsning. Skulle jeg ikke hatt det? Jeg fikk mensen 18 november og hadde den ca en uke.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Du kan hoppe over en eggløsning og. det gjorde jeg forrige måned, testet og testet, men den kom ikke
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Så da vil det si at jeg ikke kan bli gravid den mnd da, altså hvis jeg ikke får eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Ja det betyr det. Men det er viktig å bruke konsentrert urin til disse testene, ellers kan de slå negativt ut selv om man har eggløsning. Altså, morgenurin,eller vente minst 4 timer før en tisser på strimmelen, og heller ikke drikke overdrevet i forkant.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Du må ikke bruke morgenurinen, for da har ikke kroppen begynt å produsere LH enda, eller hormonet har ikke nådd urinen. Det er best å teste på ettermiddagen. Du kan også teste 2 ganger pr dag. Også stemmer det at du ikke må drikke så mye i timene før du tester, urinen må være konsentrert Kanskje eggløsningen bare er sen denne mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå