Gå til innhold

Mobbing av navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det blitt en trend nå?

Eller var det like ille som før?

Man har da lov til å hete hva man vil eller kaller barnet sitt hva man vil. Hvorfor skal man spørre alle og enhver om man kan kaller barnet sitt ditt og datt?

Alle trenger vel ikke gå rundt og heter Per og Kari?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si at man ikke liker er navn er da ikke å mobbe. Om noen sier: "Jeg liker ikke navnet Siri" så føler jeg meg da ikke mobbet.

Folk liker det de liker. Lite man kan gjøre med det, bortsett fra at man kan slutte å ta alt så forbanna personlig.

Skrevet

Nei heldigvis at ikke alle heter Per og Kari;)

Er vel ikke meningen å mobbe noen,bare en teit tråd som resten av siden her på anonym..

Mange forskjellige meninger her.Det viktigste tenker jeg er å velge et navn som barnet ikke blir mobbet for.Foreldre i dag tror det er så hyggelig å ha et spesielt navn. Navnet mitt var det INGEN som het da jeg var liten og jeg hatet det.Synes det var så flaut og ikke ha et vanlig navn.. gruet meg til hvert navneopprop gjennom hele barne/ungdomskolen..

Skrevet

Skjønner hva du mener 1116. Hadde sånn jeg også da jeg gikk på barne-og undomsskole. Mulig at jeg er en smule sårbar i dag og tenker på alle barna som heter Tobias, Emma, Lea osv. Vil jo ikke at de skal oppleve det samme som jeg gjorde da jeg var barn

Hilsen HI

Skrevet

jeg tviler på at tobias, emma og lea føler seg serlig alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...