Lille Ballerina Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Har hatt jevnlige vonde tak i 1,5 time nå. Er 39+4, så hun kan godt komme nå, men kjenner jeg får litt kalde føtter.... Vanskelig å vite hva som er falsk alarm også, har hatt myyyye murringer og kynnere tidligere også, av og til jevnlige, men så har det bare dabbet av. Dette er litt kraftigere da, men bedre når jeg sitter enn står/går - så kan jo være maserier bare. Spennende..... (og skummelt )
Love88 Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Heldig:) her håper jeg bare at det skjer noe, men gjør ikke det:) ingen kynnere eller rier:( 38+6 i dag...
FirstAidKit Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Spennende! Du må si hvordan dette utvikler seg. Selv er jeg 39+2 idag, og har den siste uken hatt enormt med maserier. Det har kjent ut som at ryggen revner, og jeg har stått på alle fire på gulvet og pustet og pest meg igjennom dem. Jeg har blitt lurt mange ganger, for å si det sånn! Innmari skuffende når det dabber av etter 3-4 timer. Håper for din skyld at du opplever de ekte sakene (og krysser fingrene for at jeg også gjør det snart - utrooooooooooolig lei nå). Lykke til og husk å oppdater!
desemberbarn-11- Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 ojoj.. jeg skulle ønske det var meg som var igang også.. Er 3 dager på overtid nå, og er fryktelig utålmodig! krysser fingrene for oss alle om at ting snart er i gang!
Lille Ballerina Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2011 Fremdeles hjemme og ca 10 min imellom.... Men har vært sånn siden ca kl 9 i morgest - burde vel begynne å skje noe mer snart....? Men de fleste er utrooolig vonde, og må puste meg igjennom. Begynner å tro det kanskje bare er kraftige maserier Kan IKKE huske at riene var så vonde som det her sist - i alle fall ikke før vi reiste på sykehuset. Hvis ikke dette er rier ser jeg mørkt på fødselen... hehe Lykke til alle dere andre også - jeg krysser fingrene for oss alle!! Auuuu, fikk en ny en nå - dette MÅ være rier...
Lille Ballerina Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2011 Det var rier, og bare et par timer etter at jeg skrev dette innlegget var prinsessa født En kjemperask og fin fødsel i vann, og nå koser vi oss hjemme med verdens skjønneste lille jente
edi Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Gratulerer, vil ha flere slike "fødsels-solskinnshistorier":) Hilsen en som begynner å grue seg...
eplejente Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Åh, for en fin historie!! Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå